Gemodificeerde Formost, m`n eerste jet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeeeee zie ik daar de formost met JJ ,mooi dat je het voorelkaar hebt gekregen maar was ik ook niet bang voor;)

Vliegt best goed zo te zien, valt me mee dat hij nog zo vlot loskomt.Op het filmpje lijkt hij nog vrij langzaam te gaan en komt toch erg netjes los.

Nu alleen zo als je het noemt J(olige) J(ankerd) stil zien te krijgen en dan heb je een perfecte beginners kist.

De Jolige Jankerd is al weg, heb nu de kist nog voor de verkoop staan (of wie weet komt als ie niet verkocht wordt tzt een echte turbine (Jetcat) in.

Kist verder vliegt echt zeer gemoedlijk, een Charter is er niks bij.

Jetjoe los verkocht? Knap :)

Hou je de kist zelf dan? Vliegt wel erg lekker he :) Hij is een grotere turbine zeker waard ;)

Yep, de JJ is los weggegaan :roll:

En het is nog steeds niet mijn kist, dus......... hij is te koop ;-)

Maar hij vliegt zo wel heel errug lekker, heel anders dan mijn uitvoering.
En een echt grotere turbine, mwah, een 60`er of 70`er is meer dan voldoende in deze uitvoering (ach maar dan kan een 80`er ook wel ;-) ).

80 kan zeker :) Een 120er wordt iets te denk ik ;)

Hij voelt veel lichter aan zeker? Ik heb hem langzaam geupgrade en hij is steeds zwaarder geworden maar vliegt er zeker niet minder om. Het blijft de ideale trainer :) Net een calmato, maar dan met turbine.

80 kan zeker wel maar dan pas wanneer je echt trainer af bent, dan kan je echt verticaal uit het zicht omhoog.

En hij voelt zeker licht aan, zo is het een ideale jettrainer zonder nare eigenschappen.
Vliegt zeer stabiel en heeft geen nare eigenschappen.

Zoals je zegt, een Calmato maar dan met turbine.

Dus mocht er iemand interesse hebben ;-)
Alles is mogelijk :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back