Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is niet 1 cel, dus dat is een voordeel. Ik heb altijd met 1 afwijkende cel een slechte afloop. Dit kan best goedkomen als ze allemaal gelijk zijn straks.
-HK lipo's zijn zeker niet even goed als die van Gens Ace. Het is vrij simpel op Youtube vergelijkende testen te vinden.
Turnigy Nano-Tech komen in de buurt maar leveren op langere termijn niet de beloofde waardes.
Misschien zetten ze nu een dealer structuur op.
Ik koop toch liever daar dan bij een dealer die ook weer z'n marge wil pakken, tenzij er iets is wat echt die meerprijs waard is (bijvoorbeeld: onderdelen in nederland kopen voor betere service meestal de volgende dag in thuis tov importeren).[...]
Dat zal lastig worden zolang ze zelf nog rechtstreeks leveren aan de eindgebruikers en dealers geen goede marge te bieden hebben... (maar zou goed kunnen dat de recente prijsstijgingen mede bedoeld zijn om een betere marge aan wedervekopers te kunnen bieden).
Overigens slaagt HK DEwarehouse er in om voor $10 = 7,50 euro naar NL te verzenden...
Grtz, Hans
ik heb een vraag ik heb nu 2650mah 6s 40 C turngy van hobbyking,nu vroeg ik mij af welke van gensace vergelijk baar zijn hun hebben bijvoorbeeld 2600mah 25C 6S maar dat is toch wel een verschil. of moet ik die 40C van hk met een korrelzout nemen. of maakt het C verhaal bij geen enkele eigenlijk wat uit.
ze gaan gebruikt worden in een 6hv
graag advies hier in.
ik heb een vraag ik heb nu 2650mah 6s 40 C turngy van hobbyking,nu vroeg ik mij af welke van gensace vergelijk baar zijn hun hebben bijvoorbeeld 2600mah 25C 6S maar dat is toch wel een verschil. of moet ik die 40C van hk met een korrelzout nemen. of maakt het C verhaal bij geen enkele eigenlijk wat uit.
ze gaan gebruikt worden in een 6hv
graag advies hier in.
Net pakket! Cellen zijn 42 mm hoog. Aangeloten op elkaar dmv een printplaat naar het oogt.
61 mm breed en 136 mm lang.