Gestolen spullen

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn vlakbij:

Edit: En het adres gewoon quoten is ook lekker slim
Martin

Wie stuurt "Deurwaardersbedrijf, Binnen zonder kloppen."? (Grapje)

Bedenk wel; Iemand die zo eenvoudig te vinden is, is of;
ter goeder trouw
of heel zeker van zijn zaakjes.
Hij laat zelfs in de advertentie de serienummers zien.

ook weer een teken van laagbegaafdheid. zomaar een adres neerplempen..
sorry hoor maar dit kan gewoon niet of is het je eigen adres?

Laatst bewerkt door een moderator:
Tuurlijk kan dit , ben je ook zo netjes als er bij jou iets gejat is , blijf je dan net zo kalm als dat je jezelf nu voordoet ??

Kom een weekkie in den haag logeren , dan kan je zien wat er zoal gebeurt , en dat is niet alleen in den haag maar in veel meer steden .
Open je ogen s man .

Eddie doe nou niet alsof de hele wereld verkloot is.

Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten en ik bleef idd wel netjes.

En in den haag logeren... dacht het niet.
Ik heb er 24 jaar gewoond. (ben er geboren.)

Nou het is super dat ie het adres weet. Maar niet heel slim dat ie dat hier plaatst. Als de heler dit forum meeleest(en daardoor weet wat Jaap heeft staan voor mooi spul, waar het staat in zijn huis en op welk adres dat huis is) dan leest ie dus ook wellicht mee in dit topic en weet ie nu dus dat Jaap weet waar die woont. Daarom zou het ook niet verstandig van Jaap zijn om hier zijn plan te posten om zijn spul terug te halen.
En voor alle brave linkse *********(zelfcensuur) die het via de officiele weg willen doen(waarvan dus al gebleken is door Jaap dat die niet werkt): Als ze volgende week al jullie zooi jatten wil ik jullie ook niet horen over het feit dat de politie zn werk niet doet, had je ook maar PVV moeten stemmen.
Ik persoonlijk zou ook een paar man verzamelen en mijn spul terug halen. Je hebt van andermans spullen af te blijven en als je terug jat is dat inderdaad net zo laag als de dief. Maar wat wil de dief doen? Aangifte van iets wat niet van hem is? Weer terug komen jatten? Haha, yeah right, en mijn naam is Vicky.

Jaap, sterkte ermee, hopenlijk heb je snel je spullen terug. Altijd eeuwig zonde als iemand zn pootjes niet thuis kan houden.

lees dit nu pas wat verrot man

politie? zinloos!
afgelopen winter komt er een boze automobilist op me af gerend wijzend met een pistool
ik ben wegereden en nog geen min later heb ik een motor agent klem gereden en hem het kenteken gegeven en signalement
ik kreeg het antwoord zal het ff melden maar meost ff aangifte doen (ken dus niet annoniem) wil ik een afspraak maken zeggen ze over 2 dagen heb ik een gaatje voor je aangifte ^^
zo krom is ons systeem

hoop dat je eruit komt jaap goedschiks of kwaadschikt maar het zijn uiteindelijk jou spulletjes die gewoon terug moeten

grtz lip

Ik zie dat het wel erg vaak voorkomt, best triest eigenlijk.
Zoals lip even zomaar met de dood bedreigd worden,
moah politie heeft na et weekend nog wel een gaatje.
Er is dus duidelijk iets mis met het blauw op straat!

Ik begrijp mensen daarom ook niet als ze het raar en erg vinden dat je graag liever zelf je spullen terug wil halen.
Volgens mij dringt het bij die mensen gewoon niet door hoe naar het is als er een viezerik in je eigen "veilige" huis gezeten heeft,
en die nu thuis lekker van jou bloedeigen zuurverdiende spulletjes zit te genieten.
Ook ik heb het meegemaakt, en het doet heel wat meer met je dan je denkt..

Ik zie ook dat mijn mentaliteit jegens de justitie erg goed past bij de partij die ik gekozen heb.
(En het zuren om irrelevante dingetjes om om de feiten heen te draaien is schijnbaar was linkser.. :roll:)

Ik kan de reacties heel goed voorstellen, maar ik wil toch even het volgende zeggen;

De politie is een controlerende en uitvoerende macht van onze justitie en regering. Er zijn er genoeg die wel willen, maar niet kunnen of mogen. Denkt u zelf nu echt dat ze ,bijvoorbeeld, een bonnenquota willen hebben. Vaak genoeg worden ze er zelf ook knetter van. Klagen op de politie is makkelijk, geef ik toe, het is het gezicht van de regering en justitie. Maar je zou eens een week moeten meelopen. Dan piep je wel anders.

En over gaatjes in de agenda, ik hoor elke 4 jaar meer blauw op straat en zie het niet gebeuren. Erger nog, 15 korpsen onder curatele. De politie heeft dus genoeg geld (not) voor haar taken.

Tevens keur ik het neerzetten van adressen af. Als je toevallig de buren pak, of de andere verkeerde (typefout is zo gemaakt), dan zijn de rapen bij onschuldigen gaar.

Laatst bewerkt:
Terug naar de middeleeuwen

Ik begrijp mensen daarom ook niet als ze het raar en erg vinden dat je graag liever zelf je spullen terug wil halen.
Als je voor die "oplossing" kiest, dan is dat: terug naar de middeleeuwen.
Kan best zijn dat het politieapparaat soms niet functioneert zoals het zou moeten, maar de oplossing kan niet zijn dat we het dan wel zonder politie doen. Je opent dan de deur voor een rechteloze gemeenschap. Als je een potige vent bent van dertig, dan haal je je eigen recht wel. Als je een wat minder potige vrouw van vijftig bent, of een naar corpulentie neigend mannetje van 63, dan mag je hopen dat degene die je tegenover je vindt niet juist wél een potige vent is van dertig, want dan heb je weinig kans op je "recht".
En dat is precies waarom daarvoor politie en justitie zijn bedacht. Ook al ben je nu die potige dertiger, jij kan ook nog wel eens aan het kortste eind trekken. Wat jullie voorstellen, is een maatschappij waar het recht van de sterkste de wet uitmaakt.

Natuurlijk kan je je kapot ergeren iedere keer dat er iemand wordt vrijgelaten vanwege "vormfouten" etc., of iemand met een kluitje in het riet wordt gestuurd omdat oom agent nog honderd formulieren moet invullen. Maar vergeet niet, de regeltjes die dat mogelijk maken zijn juist gemaakt met de bedoeling om iedereen eerlijke kansen te geven. Ja, en soms schieten ze hun doel voorbij. Net zoals lang niet elke agent warm loopt voor een rechtvaardige maatschappij.

Maar als je iedere keer dat ons justitiële apparaat faalt, roept "Dan doen we het zelf wel", dan ben je een rechteloze samenleving aan het promoten.
Ik vind dat je beter kan proberen een systeem dat tekortkomingen heeft, te hervormen, dan het allemaal overboord gooien en het aan de "VOC mentaliteit" over te laten.

Aan het grammatica onderwijs? :rolleyes:

Is er iets niet duidelijk dan wat ik hier geschreven heb ??
Owwwww een taalfoutje , goh goed opgemerkt , word rechercheur ofzo en ga wat nuttigs doen .

Ik ben benieuwd of er al iets bekend is bij de topicstarter .
Ik zou als t mij gebeurt daar best een paar nachtjes cel voor overhebben , beter voor zoiets als voor voetbalgeweld .

Is er iets niet duidelijk dan wat ik hier geschreven heb ??
Als je me citeert wil ik graag dat je dat volledig doet:

Oorspronkelijk geplaatst door eddie:
Ennuhh , ja ik heb op wilders gestemt ja , die wil er wel wat aan doen .
Reactie van bdoets:
Aan het grammatica onderwijs? :rolleyes:

Het was namelijk een grapje, maar dat gaat verloren als je onvolledig citeert.

Maar als je iedere keer dat ons justitiële apparaat faalt, roept "Dan doen we het zelf wel", dan ben je een rechteloze samenleving aan het promoten.
Ik vind dat je beter kan proberen een systeem dat tekortkomingen heeft, te hervormen, dan het allemaal overboord gooien en het aan de "VOC mentaliteit" over te laten.

Moeten we dan maar machteloos toekijken hoe de criminele mensheid de wereld overneemt en ons van onze spullen en vrijheid besteelt? Omdat meneer en mevrouw agent te veel aan regels zijn gebonden en te veel papierwerk moeten doen voor elke actie die ze doen? Want ja, ik weet ook wel dat de politie niet altijd eigen schuld is dat ze niks aan bijvoorbeeld een inbraak kunnen doen. De hele samenleving is gewoon te bureaucratisch geworden. En daarom heb ik ook gestemt wat ik gestemt heb omdat ik denk dat dat beter is voor dit land in alle opzichten. Op die manier probeer ik die tekortkomingen waar je het over hebt te hervormen, maar helaas zijn er weer te veel rooie knakkers in dit land die zich alleen maar bekommeren om de zielige buitenlanders en niet aan de eigen mens en economie denkt. Daardoor komen de eigen binnenlandse problemen voorlopig niet aan bod als dat irritante paars plus doorgaat. Sorry voor het afdwalen, even terug naar de politie en de regels: Politie krijgt hier gewoonweg geen respect van sommige volkeren. Dit komt omdat ze geen gezag meer mogen uitvoeren. Ipv de gummilat moeten ze nu eerst pepperspray gebruiken want dat is minder blijvende schade. Schieten is ook een heel stuk aan banden gelegt en als ze een klap uitdelen om iemand te overmeesteren dan worden ze vervolgt. Dan vind ik het niet gek dat ze flitsbolla gaan spelen. Wat mij betreft zou de politie hier iets meer terug mogen naar hoe het bijvoorbeeld in Amerika is, maar dan in mindere mate. Daar heeft men nog respect voor agenten en durven agenten ten minste op te treden. Daar zijn wel de middelen om inbrekers op te sporen en achter slot en grendel te stoppen en je spullen terug te krijgen. Is dat dan echt zo moeilijk dat dat hier niet kan?

@Eddie,
als je iets minder bezig had geweest met vertellen hoe het niet moet maar het verhaal goed had gevolgd had je kunnen lezen dat de TS weg moest naar Gerpinnes
En dat hij bij de politie niet echt geholpen kon worden..

En ook dat hij MP een bericht had gestuurd maar daar tot zover geen reactie op heeft gekregen..

En ik maar denken dat Gerpinnes een verkoper is op M plaats , hahahaha .
Ben ook maar een simpele hagenees hè .

Om te beginnen: mijn wortels liggen in de jaren zestig, toen iedere politieagent per definitie een vijand was. Ik ben wél blijven opletten, en ben tot lichtelijk andere conclusies gekomen.
Moeten we dan maar machteloos toekijken hoe de criminele mensheid de wereld overneemt en ons van onze spullen en vrijheid besteelt?
Nee zeker niet, en als je gelezen hebt wat ik schreef weet je wat ik vind dat we wél moeten doen.
De hele samenleving is gewoon te bureaucratisch geworden.
Daar zit wat in. Dat komt voor een belangrijk deel door het oude ideaal van de "maakbare samenleving"; wat inhoudt dat men er jarenlang naar streefde dat de overheid zorgde dat alles reilde en zeilde. De verantwoordelijkheid werd bij de burgers weggehaald. Daar komt men momenteel van terug.
...maar helaas zijn er weer te veel rooie knakkers in dit land die zich alleen maar bekommeren om de zielige buitenlanders en niet aan de eigen mens en economie denkt.
Ja ik ben zo'n rooie knakker, ik vind namelijk dat we allemaal gelijke rechten en plichten moeten hebben, onverschillig onze hoeveelheid poen of fysieke gezondheid. Dat is heel grofweg de basis van het rooie knakkerdom, daar ben jij dus tegen?
En die "zielige buitenlanders" zijn voor 98% Nederlanders met een andere achtergrond dan jij of ik. Bedoel je dat de spullen van Jaap Gaasbeek gejat zijn door een "buitenlander" die in dat mooie huis woont op dat bewuste adres? Volgens mij haal je nu van alles door mekaar... :cool:
Politie krijgt hier gewoonweg geen respect van sommige volkeren.
Huh... waar hebben we het NU over? Je gelooft dus echt dat het probleem van Jaap Gaasbeek iets te maken heeft met het feit dat de Nederlandse economie ooit behoefte had aan werkkrachten uit andere landen?
Schieten is ook een heel stuk aan banden gelegt en als ze een klap uitdelen...
Daar zijn redenen voor, die je in de meeste kranten regelmatig kan lezen (nee niet in dat ene ochtendblad). Het gaat erom dat ook een agent het wel eens bij het verkeerde eind heeft, en dan is schieten behoorlijk definitief. Kijk bijvoorbeeld eens wat er recent is gebeurd met Ina Post. Voor Ina Post is het heel fijn dat we hier geen doodstraf hebben.
...bijvoorbeeld in Amerika...
Als er nou één land is dat er om bekend staat dat de uitvoerende macht er regelmatig buiten z'n boekje gaat, al dan niet met onomkeerbare gevolgen...

Ja ik ben zo'n rooie knakker, ik vind namelijk dat we allemaal gelijke rechten en plichten moeten hebben, onverschillig onze hoeveelheid poen of fysieke gezondheid. Dat is heel grofweg de basis van het rooie knakkerdom, daar ben jij dus tegen?
En die "zielige buitenlanders" zijn voor 98% Nederlanders met een andere achtergrond dan jij of ik. Bedoel je dat de spullen van Jaap Gaasbeek gejat zijn door een "buitenlander" die in dat mooie huis woont op dat bewuste adres? Volgens mij haal je nu van alles door mekaar... :cool:

Nee ik zeg niet dat Jaap zijn probleem komt door een buitenlander. Ik zeg alleen dat er mensen zijn in dit land die de problemen van andere landen(zoals een hele hoop landen in Afrika) aan willen pakken terwijl dit land zelf diep in de economische shit zit.

Huh... waar hebben we het NU over? Je gelooft dus echt dat het probleem van Jaap Gaasbeek iets te maken heeft met het feit dat de Nederlandse economie ooit behoefte had aan werkkrachten uit andere landen?

Nee dat zeg ik niet.
Daar zijn redenen voor, die je in de meeste kranten regelmatig kan lezen (nee niet in dat ene ochtendblad). Het gaat erom dat ook een agent het wel eens bij het verkeerde eind heeft, en dan is schieten behoorlijk definitief. Kijk bijvoorbeeld eens wat er recent is gebeurd met Ina Post. Voor Ina Post is het heel fijn dat we hier geen doodstraf hebben.

Ja klopt een agent kan het ook verkeerd hebben, ik zeg ook niet dat ie iemand meteen dood moet schieten. Maar als iemand met een wapen voor hem staat, dan mag die van mij best wel een kogel in de knie ofzo schieten ZONDER eerst weet ik het wat aan waarschuwingsschoten te moeten doen.

Als er nou één land is dat er om bekend staat dat de uitvoerende macht er regelmatig buiten z'n boekje gaat, al dan niet met onomkeerbare gevolgen...

En daarom zei ik ook dat het wat mij betreft meer die kant op mag, omdat daar de mensen wel respect voor de politie hebben. Ik zei niet dat het moest worden ZOALS Amerika. Ik heb er zelf 6 maanden gewoont dus ik weet hoe overdreven ze zijn.

[mod]Even een waarschuwing aan degene die niet de normale omgangsvormen hanteren of op andere wijze buiten hun boekje gaan:

Dit soort opruiende teksten mag je van mij best plaatsen maar niet op het MBF. <-punt

Je zoekt maar een ander forum om daar je gal te spuien, daar is het MBF niet voor opgericht.

Adressen plaatsen is al helemaal uit den boze, redenen zijn al genoeg gegeven. Gaat er iemand wederom buiten zijn boekje dan gaat hij zonder pardon een poosje van het forum af. Ik geloof dat dit voor iedereen te begrijpen is, ook als je uit duh haag komt.

Martin[/mod]

Dat de politie het zwaar heeft, kan mij aan mijn reet roesten...

Er kan jou, als ik zo eens door jouw posts kijk, nogal veel aan je reet roesten. En het is lang niet altijd in je eigen voordeel, al heb je dat soms zelf niet eens in de gaten. Zolang JIJ het maar niet zwaar hebt, he? Sorry als ik het wat cru zeg, maar dat soort uitspraken getuigen niet van erg veel begrip voor de wereld om je heen.

En de droplul die ik tien jaar geleden in de stad van mijn eigen gestolen fiets af gestampt heb,
heb ik daarna nooit meer terug gezien. Zeg nu nog maar eens dat het niet werkt.....

Dat kan natuurlijk óók aan de afmetingen van de stad liggen: Ik woon al twaalf jaar in een klein dorpje en zelfs hier wonen mensen die ik nog nooit gezien heb.... Dat is hetzelfde als die gele klompjes waardoor een olifant niet opvalt in de gele vla. Die werken ook, want je hebt nog nooit een olifant in de gele vla gezien (ik weet 't, ouwe mop...). Tevens denk ik dat we het "stampen" niet al te letterlijk op dienen te vatten, je wilt tenslotte ook nog een bruikbare fiets overhouden....

Maargoed, zelf ben je vast iemand die nog nooit iets is aangedaan, dan heb je natuurlijk makkelijk lullen.
Tot ze een keer je huis leeg halen, dan zul je vooraan staan om te brullen wat je ze zal doen als je ze een keer tegen komt......

Het was wel geen inbraak, maar ik ben de komende 25 jaar aan het afbetalen voor het geintje wat ze mij geflikt hebben, en daar ben ik ook voor bij de politie geweest, en ook met mijn kop tegen een muur gelopen.... Wat lul je nou man? Túúrlijk ga ik eerst een tijdje staan brullen, da's een natuurlijke reactie. Maar een van de verantwoordelijkheden die menselijkheid met zich mee brengt, is dat je kunt KIEZEN tussen de instinctieve reactie en de weloverwogen reactie....

Om naar een andere post van je te verwijzen: Nee, ik (en ik denk niemand hier) vind het niet raar als mensen hun eigen spullen terug willen halen. Ik vind het ook niet raar als mensen wraak willen. Ik vind het wel onverstandig op zijn minst, en sommige manieren die hier genoemd worden, ronduit stompzinnig.

Zijn hok in de fik steken is misschien wat veel idd,
maar ik zou mijn wraak zeer zeker zelf gaan halen bij dit soort figuren.
De politie/overheid laat je toch in de steek bij dit soort dingen..

Als zijn hok in de fik steken "mischien wat veel" is, bedenk je dan maar eens, dat ALLE wraak "wat veel" is, en bijna onvermijdelijk tot een kettingreaktie leid. Ik heb ook negen jaar van woede en frustraties achter de rug. Leid het ergens toe? nee. Krijg je je spullen er voor terug? Nee. Het enige wat er gebeurt is dat de ellende dan écht nooit stopt....

Ik ben een tamelijk rechts figuur, en zou graag een hoop dingen veranderd zien in dit land. Maar ik kom ook al goed 20 jaar over zo goed als de hele wereld, en hoewel het er in dit land zonder meer niet echt beter op word, en ik me steeds minder veilig voel op straat in sommige plekken, geloof me, ik voel me hier vele, vele malen veiliger dan in bijna om het even welk ander land buiten Europa dan ook. En vaak zijn dat soort landen "rechtser" dan wij zijn. Mensen die denken dat het ergens anders beter geregeld is, zijn daar óf nooit geweest, of ze hebben er bitter weinig van begrepen of nooit goed nagedacht over de consequenties ervan.

Groet, Bert

hallo
ik vind het wel erg wat er nu weer gebeurd is
maar wat er nou gestolen is is me niet duidelijk
mijn mening is en blijft,
politie stoppen met al die lullige controles en met hun luie reet uit die radarwagens en ga achter dit soort misdadigers aan,
ze hoeven dan enkel maar aan te kloppen op het al reeds bekende adres,
maar als die ... geen verklaring van afstand tekent dan blijven de spullen inderdaad van ....tja t recht is vaak krom,
blijf het melden bij marktplaats,
ik geloof dat ze nooit alle berichten lezen,
je kan ook via google marktplaats opgelicht intypen dan vind je ook een meld punt voor misstanden,
succes met uw spullen terug te krijgen,
mvg markioo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back