Eric van Dijken zei:Hoeveel vleugels zijn er nodig voor dit project?
Wil me best inzetten om een aantal vleugel kernen te snijden op mijn CNC machine.
Ik meld me bij deze aan voor een set vleugels. Hartelijk bedankt alvast.
Loet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eric van Dijken zei:Hoeveel vleugels zijn er nodig voor dit project?
Wil me best inzetten om een aantal vleugel kernen te snijden op mijn CNC machine.
Peter Pankras zei:ik wil ook wel een setje. Aangezien we niet ver bij elkaar vandaan wonen kan ik die wellicht wel een keer komen halen.
Peter Pankras zei:Ik heb een vacuum opstelling voor gfk bouw.. alleen de "bagging" methode zoals toegepast bij dlg's is nieuw voor mij.
Die dvd waar je het over had.. is dat wat?
Helaas, heb geen idee. Bestelde altijd in de USA.Peter Pankras zei:Trouwens.. weet jij of je in groningen ergens mylar kunt krijgen?
Peter Pankras zei:Waar vlieg je trouwens? In iedergeval niet bij ons op het veld..
Nickv zei:Beetje off topic niet? De vleugelkernen die Eric snijdt zijn niet gezamelijk ontworpen, of ontworpen voor dit gezamelijke project? Naya Eric als je een setje over hebt.. Mischien kan er gezamelijk wat ontworpen worden, door jongens die hier al ervaring mee hebben. Natuurlijk wil ik graag meedenken.
Nick
Eric van Dijken zei:@Loet,
Het gaat alleen om de XPS vleugelkernen, dus niet een complete vleugel. Misschien had je dit wel begrepen, maar dan staat het er extra nu voor de duidelijkheid
Zal volgende week, de machine eens lekker aan het werk zetten. Heb mijn handgesneden kernen in de afvalzak gestopt. Als je een CNC kern ziet...... daar kan ik handmatig niet tegen op.
Dus als jij de enige bent, lijkt me het geen probleem.
[/b]