Ik heb ook nog niets gehoord...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hee Pieter,
Job change, of moeten er op het vliegveld vogels verjaagd worden?
Da`s natuurlijk mooi, tijdens je werk je hobby beoefenen en dubbel betaald worden ;-)
Is dat altijd je openingsvraag bij sollicitaties?![]()
Citaat:
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=6 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD class=alt2 style="BORDER-RIGHT: 1px inset; BORDER-TOP: 1px inset; BORDER-LEFT: 1px inset; BORDER-BOTTOM: 1px inset">Oorspronkelijk geplaatst door hezik![]()
Wat schuift het?
</TD></TR></TBODY></TABLE>
Is dat altijd je openingsvraag bij sollicitaties? :wink:
<!-- / message -->
je zal maar in de war raken in zon grote groep vogels.. welke stuur ik nou?
TNO heeft ooit een onderzoek gedaan naar de werkelijke overlast van ganzen voor boeren. Het blijkt dat het gras 1 dag later begint te groeien....tsjong....
Luxe, na een jaar hard werken mogen mensen best van de mogelijkheid gebruik maken, ik zie hier geen luxe.Het is meestal een luxe probleem, ook bij Schiphol, omdat de meeste vluchten voor de vakantie zijn, luxe dus..
Echt bij de tijd ben je niet maar dat is wel aan je gehele bericht te lezen. LOOD mag al heel lang niet meer gezien de verontreinigende werking.Huur maar een stel jagers in, dan kunnen die ladigen lood in het miljeu knallen, dat is niet erg namelijk.
Goede optie, geef het goede voorbeeld.Ik denk dat de mens uitroeien de beste optie is.