Gloster e 28-39

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Waardeloos Dick :-(

Ahja, als alles op rolletjes zou lopen zou het ook geen leuke hobby zijn, toch :roll:

Zie je van het weekend :yes:

Net terug van een mooie dag (jets over Pampa) daar heb ik van Ger nuttige adviezen gekregen.

Laatst bewerkt door een moderator:
He Ton we hopen volgende week de maiden te doen, vakantie moet er ook nog tussen door.
En heel veel vliegen met de T33 en de FW 190 met bijbehorend onderhoud,
is ook leuk vooral nu we de beschikking hebben over asfalt en beton.
maar hij staat geduldig te wachten de gloster.
gr
Dick.

full

De motor is reeds nagezien, vreemd dat er een stuk slang van de pomp/klep tussen moet van 1,5 meter lang, om de puls van de pomp naar de motor te dempen.
De gasstart toevoer behoeft een pittige restrictie ander blaast tie zich zowat op in de start fase en dat opstarten moet natuurlijk heel rustig gebeuren.
Heb er alle vertouwen in.
Dick en Leon, succes.

Ger.

He Ger de slanglengte is 1,10 mtr volgens voorschrift Jet Cat, volgende week gaan we het proberen de restrictie is gemonteerd,in de gasslang.:cool: en weer wat geleerd.

nogmaals bedankt
gr
Dick.

@Dick.
Viel me wel op dat de motor erg koel draaide op idle, slechts 536 graden, gas respons heerlijk fel zonder 'blaffoneren' en 626 graden plankgas, en dat met bijna 3 kilo trust, dat heeft Martin toch maar weer gefixt :wink:
Dat kissie gaat als een engeltje met heimwee :yes:

Groet Ger.

Kijk dat klinkt goed, Ger heeft de motor nagekeken dus die loopt als een zonnetje en van het weekend is de maiden ik ben reuze benieuwd.

Veel plezier met de maiden gewenst.

Ton

Het is eindelijk gelukt :)

Het is een engeltje wat alleen maar vliegen wil :p. (en dat klopt helemaal Ger)

[URL="
e 28-39 (1) - YouTube[/URL]
[URL="
e 28-39 (10) - YouTube[/URL]

Na wat aanloop problemen en de gasstart waar we aan moesten wennen vloog het kissie.
betere opnames volgen nog.:)
Moet nog wennen aan de nieuwe telefoon.
Nog wat extra lood in de neus en wat veranderen aan het landing gestel.

Moet nog wennen aan de nieuwe telefoon

Heb nog wel zo'n ding liggen waar je aan moet draaien geloof ik. Stuur maar een "appie" als ik m mee moet nemen :lol:

Effe serieus, gefeliciteerd met de maiden en heel veel vlieguurtjes toegewenst. Ik zie m binnenkort wel vliegen.

Gefeliciteerd met de maiden ziet er goed uit.

Dank voor de video en ja laat maar komen die andee video's.

Hoop em snel een keer in het echt te zien vliegen.

Ton

Proficiat Dick en Leon.
Is geen makkelijk kissie met die kleine spanwijdte en dat gewicht, heel goed bij de les blijven zeg maar, maar dat fixt Leon wel.
Geeft toch weer voldoening hé Dick na al die noeste arbeid :wink:
Gaan jullie nog naar Odoorn?

Groet Ger.

Back