Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
He Ton we hopen volgende week de maiden te doen, vakantie moet er ook nog tussen door.
En heel veel vliegen met de T33 en de FW 190 met bijbehorend onderhoud,
is ook leuk vooral nu we de beschikking hebben over asfalt en beton.
maar hij staat geduldig te wachten de gloster.
gr
Dick.
De motor is reeds nagezien, vreemd dat er een stuk slang van de pomp/klep tussen moet van 1,5 meter lang, om de puls van de pomp naar de motor te dempen.
De gasstart toevoer behoeft een pittige restrictie ander blaast tie zich zowat op in de start fase en dat opstarten moet natuurlijk heel rustig gebeuren.
Heb er alle vertouwen in.
Dick en Leon, succes.
He Ger de slanglengte is 1,10 mtr volgens voorschrift Jet Cat, volgende week gaan we het proberen de restrictie is gemonteerd,in de gasslang. en weer wat geleerd.
@Dick.
Viel me wel op dat de motor erg koel draaide op idle, slechts 536 graden, gas respons heerlijk fel zonder 'blaffoneren' en 626 graden plankgas, en dat met bijna 3 kilo trust, dat heeft Martin toch maar weer gefixt :wink:
Dat kissie gaat als een engeltje met heimwee
Na wat aanloop problemen en de gasstart waar we aan moesten wennen vloog het kissie.
betere opnames volgen nog.
Moet nog wennen aan de nieuwe telefoon.
Nog wat extra lood in de neus en wat veranderen aan het landing gestel.
Proficiat Dick en Leon.
Is geen makkelijk kissie met die kleine spanwijdte en dat gewicht, heel goed bij de les blijven zeg maar, maar dat fixt Leon wel.
Geeft toch weer voldoening hé Dick na al die noeste arbeid :wink:
Gaan jullie nog naar Odoorn?