Maar over een jaar weer 1 kopen, dat wil ik dus niet, want ik verdien niet enzo dus kan ook niet zo vaak wat kopen.
e-sky honeybee 4-kanaals (Helikopters) - RC Shop Twente dit is dus wel een beginners zoals ik ?
Maar wel bedankt !! Weet iemand trouwens ook het verschil tussen 4 en 6 kanaals besturing ?
Vergis je niet hoor, je bent niet in een klap klaar, zeker niet met een 6kanaals, die crash je gewoon dagelijks, zeker als je geheel onervaren bent. Een coaxiaal of een fixed pitch heli is een stuk robuuster en goedkoper qua onderdelen.
Wees verstandig en schaf een coaxiaal aan, een Lama v3 of V4 ofzo, zijn niet kapot te krijgen, makkelijk om mee te vliegen, maar je zult er alsnog jaren lol van hebben. Koop niet gelijk een CP heli, want dat kost je gewoon meer aan onderdelen dan je uberhaupt voor de heli betaald. (Ik had eerst een King v2 gekocht, heb hem zo langzamerhand al 3 keer betaald aan onderdelen, een coaxiaal erbij gekocht en die doet het nog steeds zoals ie geleverd was).
Ennem, lees de overige draadjes hierover eens door.
Trouwens; wat een flut site is dat zeg:
Nieuw in het assortiment van Spelikledi is deze 6 Kanaals helikopter. Deze afstandbestuurbare helikopter is de absolute topper in zijn klasse en eigenlijk niet te vergelijken met enige andere helikopter. De HoneyBee is een Aerobatic Stunt Helikopter, waarmee de meest fantastische stunts kunnen worden uitgevoerd. Zo kun je ermee op de kop vliegen, loopings mee maken en zijn diverse Aerobatics mogelijk, zowel binnen als buiten.
De HoneyBee wordt compleet en "Ready to Fly" geleverd, inclusief een Long Flight Battery Pack, voor een extra lange vluchttijd. Bovendien zijn er een aantal veiligheidsmaatregelen ingebouwd, die voorkomen dat het toestel zomaar neer stort. Het enige dat u zelf nog dient aan te schaffen zijn 8 AA batterijen voor de afstandbediening.
In het kort:
-
Rotor Diameter 530 mm
-
Gewicht: 305 gram
-
Lengte: 520 mm
-
Rotormateriaal: Hout
-
6 Kanaals
-
Bereik: 400 Meter
-
Vluchttijd: 25 minuten
Topper in zijn klasse? Hell no. Opzich wel grappig ding, maar door de staartmotor ontzettend instabiel en zenuwachtig.
Stunten met dat ding? Echt neit dus he, veel te zwakke constructie voor en de borstelmotortjes zijn daar lang neit krachtig genoeg voor.
Buiten vliegen? Mwoah, met weinig tot geen wind moet het kunnen, maar dan kan je met een picooz ook wel buiten vliegen
Maatregelen dat het ding niet zomaar neerstort? Wat bedoelen ze daar nou weer mee? De atorotatie ofzo die eigenlijk elke heli heeft? Als ie gaat, dan gaat ie gewoon hoor.
Long Flight Battery Pack? Gewoon een 800MAH lipotje die je altijd bij dat ding krijgt dus?
Vliegtijd 25 minuten? My ass, hoogstens 15 minuten als je erg rustig aan doet en een erg goede accu hebt.
Bereik 400M? Wel erg optimistische inschatting.