Goede combo voor in een Stampede

Ik zou ze eens een mailtje sturen, of beter nog bellen, om te vragen of ze het in een blanco pakket willen versturen met een lage waarde op de douane verklaring (declare a low value). Als ze zeggen dat er 25 dollar aan waarde in zit ben je 13 euro inklaring en 5 euro BTW kwijt. En als je mazzel hebt niks...

ja, je mist iets. Bij Liquid zijn de verzendkosten naar Nederland 1 dollar. Plus ze zetten er een lage waarde op dus de kans is groot dat je niks aan de deur betaald, waar wacht je nog op!

ja? dus? wat is het geworden dan?

Nog niets, had mezelf gisteren overtuigd om die motor te kopen; pleurt m'n internet eruit:bad-words:. Toen ik vanmorgen weer kon inloggen waren ze er niet meer :(. Mooi balen dus.....dan wachten we maar even; heb me iig aangemeld voor hun nieuwsbrief dan krijg ik vanzelf wel een melding wanneer ze weer iets leuks hebben. Heb iig ook een verkoper op Ebay aangeschreven voor een Velineon set; even kijken wat die te melden heeft ? Zit er ook nog aan te denken om die sidewinderset (die 1410) te kopen en die in m'n Slash te proppen en die vxl set in de Stampert

Nu heb ik een plannetje,
Ik ben nog op zoek naar een VXL setje en ik heb het hpi Flux setje (dat is dezelfde als de sidewinder) liggen, hij is nog maar 2-3weken oud. miscchien kan ik die ruilen voor jouw VXL
Niks mee aan de hand, ik hoop dat u interesse heeft in mijn voorstel!
Groetjes Mike:p

Nog niets, had mezelf gisteren overtuigd om die motor te kopen; pleurt m'n internet eruit:bad-words:. Toen ik vanmorgen weer kon inloggen waren ze er niet meer :(. Mooi balen dus.....dan wachten we maar even; heb me iig aangemeld voor hun nieuwsbrief dan krijg ik vanzelf wel een melding wanneer ze weer iets leuks hebben. Heb iig ook een verkoper op Ebay aangeschreven voor een Velineon set; even kijken wat die te melden heeft ? Zit er ook nog aan te denken om die sidewinderset (die 1410) te kopen en die in m'n Slash te proppen en die vxl set in de Stampert

Laatst bewerkt:
Nu heb ik een plannetje,
Ik ben nog op zoek naar een VXL setje en ik heb het hpi Flux setje (dat is dezelfde als de sidewinder) liggen, hij is nog maar 2-3weken oud. miscchien kan ik die ruilen voor jouw VXL
Niks mee aan de hand, ik hoop dat u interesse heeft in mijn voorstel!
Groetjes Mike:p

Hoi Mike,

Bedankt voor je voorstel maar als je goed leest zie je dat ik 2 setjes nodig heb....heb nu de originele vxl in m'n Slash en afhankelijk van wat ik koop blijft ie in de Slash of verhuist ie naar de Stampede.....:yes:.

goh jammer joh
facepalm.jpg

Ik dacht er nog aan om 'm voor je mee te bestellen maar dan moet hij vanuit mij binnen NL weer naar jou toe dus dat schiet ook niet op.Nou succes met verder zoeken dan maar.

goh jammer joh
facepalm.jpg

Ik dacht er nog aan om 'm voor je mee te bestellen maar dan moet hij vanuit mij binnen NL weer naar jou toe dus dat schiet ook niet op.Nou succes met verder zoeken dan maar.

In ieder geval tof van je dat je er nog even over gedacht hebt:yes:........maaruh dan heb jij straks zeker wel een leuk combootje voor me in de aanbieding ;)
:lol:

Heb in ieder geval al een motortje ,de standaard Velineon van Traxxas. Nu nog even een regelaar eraan vastknopen. Kan ik daar elke regelaar voor een brushless aanknopen :confused:.

Je hebt kennelijk de gegeven adviezen in de wind geslagen. Als jouw auto straks echt 3,5 kilo weegt, gaat die motor het erg zwaar krijgen. Ik zou maar beginnen met het kleinste tandwiel op de motor en een temp gun bij de hand houden.

Je hebt kennelijk de gegeven adviezen in de wind geslagen. Als jouw auto straks echt 3,5 kilo weegt, gaat die motor het erg zwaar krijgen. Ik zou maar beginnen met het kleinste tandwiel op de motor en een temp gun bij de hand houden.

Heeft niets met adviezen in de wind slaan te maken maar meer met budget ,geloof me ik zou ook liever een Castle combo kopen van bijna 200.....;).

Laatst bewerkt:
Back