Beter nog, het wordt ook wel aangeraden als je vaak last heb van ontvangst storingen, die mogelijk veroorzaakt kunnen worden door je motor, [elektriciteit] leidingen in de grond of er boven, HF zenders, mobile telefoons of collega zenders, zelfs kunnen er kruisfreq/modulaties onstaan als er veel collega ontvangers in de buurt van je model rijden, zelfs een carbonchassis kan nadelige invloed hebben op de ontvangst heb ik mij laten vertellen. Om dit uit te sluiten verpakt men de ontvanger in aluminiumfolie en dan met dubbelzijdigtape bevestigen zo ver mogelijk weg van je motor!!! Ik doe dit zelf ook, en mijn ontvanger zit in een oud punaise doosje, [een doosje+deksel uit lexaan vouwen kan ook, dan heb je altijd de juiste maat!!!] lichtgewicht en stofvrij, deze laatste wordt veel onderschat, stof neemt vocht op en veroorzaakt op haar beurt [capacitieve] kortsluiting, gevolg storing, en daarna heb ik het doosje waterdicht getaped!!! Ik rij hiermee zomers en in de winter [rallycup] en ik heb nog nooit wateroverlast gehad!!!
m.vr.gr. Per.