R
ronnie_hertog
Guest
precies ik heb in het begin een poos met tamiya stekkers gereden, altijd problemen mee, toen heb ik ze vervangen door goudstekkers en nooit meer problemen gehad
ronnie
ronnie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jaap J. zei:Als je ze iedere keer als je gaat rijden moet controleren, zijn ze wat mij betreft slecht.
terencevg zei:ik vind die tamiya stekker ook alleen maar schijt dingen die stekkers werden bij mij al warm met een 27 turns motor
ik vind die stekkers alleen maar goed nikko auto's en een standaard auto maar als je verder gaat dan is dat wel het minste wat je kunt doen met die auto want ik verklaar ej voor gek als je met een 19 turns motor gaat rijden met tamiya stekker en ik zal echt niet de enige zijn die dat vind
ik blijf mooi bij mij goudcontact stekker makkelijk en beter
grtzz terence
425cc zei:hij heb een punt maar om even on topic te gaan...ik rij nu ook met goudcontacten, kunnen meer hebben, worden niet zo warm...maar ik heb ook heel lang met tamiyastekkers gereden en ik heb er nooit problemen mee gehad, enkel bij warm weer ging het fout(ik reed met 23 turns en vrij zwaar vertand)...goudcontacten zijn beter maar om die tamiyastekkers nu helemaal te gaan afbreken... :?
terencevg zei:ik geef maar een mening ik rijd al 2 jaar met goudcontacts en nooit problemen gehad en tamiya stekker wel
enne sinds wanneer zijn dit klachten termen ik noem dat meningen uit ervaring maarja blijkbaar mag je dus nu geen mening geven omdat ik nieuw ben nou ja dat zal ik dat wel doen he
en ik heb heus wel respect voor andere rijders hoor en dat ik nieuwe gebruiker ben en dat niet mag zeggen vind iknergens op slaan want ik mog het dus wel zeggen als ik hier al een jaar op zit
Jaap J. zei:Over de goudcontacten: als jij het prettig vindt, gebruik ze lekker, maar als ze bij 25 graden en met een 23 T motor warm worden, dan hoeft er volgens mij niets meer gezegd te worden. Waarom denk je dat die dingen warm worden? Volgens mij is dat namelijk gewoon weerstand....
Jaap J. zei:Over de goudcontacten: als jij het prettig vindt, gebruik ze lekker