Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
GP Super Sportster opknapper (BosModelAir, crashed)
Berto,
Hoe zwaar gaat de kist worden?
Zoals ik het nu zie zijn ze denk ik iets te smal!!!
Doe er zo'n 1,5 cm in de breedte bij in ieder geval met een lengte van zo'n 40cm !
ja gewicht ben ik ook wel even nieuwsgierig naar. clublid heeft vorige week de zijne gecrashed en ben die romp nu terug aan het herstellen(hersteldiens... liggen ondertussen 3 toestellen op de tafel van clubleden)
maar deze romp is wel zwaar opgebouwd. ik kleef hem gewoon terug zoals hij was maar feitelijk zou een nieuwe romp niet misstaan. ook is deze compleet geverft met soort lak! we horen wel wat de eigenaar zegt. hier staat trouwens een 6,5cc op...
net nog enkele delen zitte lijmen, er zijn er enkele te kort denk ik.
heeft iemand hier de plannen van? of waar ik ze kan verkrijgen? mss best van complete romp te bouwen en te folien ipv verflaag.
Mee, eens kijken of Onno zo`n hard aanloop kan nemen ;-)
En Johan bedankt.
Schema kwam toevallig zo uit, eerst was het de bedoeling om alleen de onderzijdes rood te maken.
Toen dacht ik van laat ik het eens van de vleugelachterlijst naar het stabilo trekken.
Ook op de voorzijde wat rood erbij met dit resultaat.
Ziet er gelikt uit Berto en je ski's moeten het wel doen ,de sneeuw is niet meer vers en het heeft wat gedooit.
Mijn taxi 3 met ski's van 3,5cm bij 30 cm in verse sneeuw zakt direct naar beneden.
Ik heb ze vergroot naar 6cm bij 30 cm ook te klein in verse sneeuw.
Laatste poging nieuwe gemaakt nu 10cm bij 52cm de perfecte maat voor verse sneeuw en een kistje van 2,5 kg.