GP Super Sportster opknapper (BosModelAir, crashed)

En weer verder met de drijver:
sportster37.jpg

sportster38.jpg

En voor het eerst vast op de drijver:
sportster41.jpg

Mhhh, een hoekje uit de achterste drijversteun :-(
sportster42.jpg

Ah ja, dat was om de vleugel te kunnen monteren:
sportster43.jpg

He, ziet er best aardig uit zo:
sportster44.jpg

sportster45.jpg

Maar wat moet ik nou ook alweer met die wielkappen op een waterkist :roll:
sportster46.jpg

Hoe ga je die hulp drijvers vast maken ???
want als je ze vast onder de vleugel hebt zitten, krijg je de vleugel niet meer tussen de romp en de drijver door :oops:

Klopt,

Deze hulpdrijverstjes komen onder de vleugeltippen te zitten en dat gewoon met wat postelastieken ;-)

Moet kunnen :roll:

Haha die Berto,

best een goed idee :)

Even een bevestigingpoot er in hangen met een malletje zodat ie op de juiste afstand staat, volschuimen met PUR en klaar :)

Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien, een ding is zeker, voorzover je nog niet herkend wordt door die en gene, dat zal met deze kist zeker lukken :mrgreen: Daar vliegt geen tweede van rond :)

Grtz,
Menno

Hee Menno,

die Berto is zo gek nog niet.
Had nog een paar van die kapjes liggen en dacht ineens: "kijk dat zijn mooie tipdrijvertjes".

Eens kijken hoe lang ze moeten worden maar daarvoor moet ik eerts eens even de kist te water gooien.
En dan maar hopen dat die ene drijver genoeg drijfvermogen heeft, zou wel moeten.

En anders maar een wat langere aanloop todat ie gop de step gaat staan.

En we hebben niet veel centerfloat waterkisten op de meetings gezien dus opvallen doet ie wel.

Ben benieuwd hoe die het doet.......

Zo dit werkweekend ga ik me ook eens bezig houden met het afwerken van deze drijver.

Waterroertje is ook klaar:
sportster47.jpg

Nu nog even de drijverstaanders glassen en zo ook het waterroertje, dan hopenlijk morgen ook nog even de drijver spuiten :-)

Zo de drijver is gereed en wordt nu voor een deel rood gespoten.
Morgen de baan zwart erop en dan alleen nog 2k lak erover en klaar.

Kan ik met de tipdrijvers beginnen :-)

Zo wilde ik het eigenlijk doen:
sportster50.jpg

sportster51.jpg

Maar zou dit ook werken?
sportster52.jpg

sportster53.jpg

Wel wat instabieler maar dat maakt het weer spannend, zijn tenslotte hulpdrijvers :roll:

Denk dat ik maar eens wat onbevroren water moet gaan opsnorren.

Back