Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jacob, ik denk dat flymax gelijk heeft, ik heb hier thuis even de vleugels in elkaar gezet met de originele vleugelpennen en daar zit een stuk meet v-stelling in dan op jou foto's te zien is.
Zul je net zien dat ik mijn geodriehoek nu niet kan vinden, anders had ik de juiste hoek even voor je opgemeten.
Jesse en Flymax:
Klopt, dat het niet klopt . . ik heb de tekening er bij genomen en zie dat de V-stelling inderdaad veel te weinig is. Heb nu een uitdaging want de vorige eigenaar is zo handig geweest om de stalen pennen in de vleugel te verlijmen. En dat plaatje hier ergens op het forum met de juiste v-stelling komt van mijzelf. Ik bedenk wel wat! Tips zijn welkom.
Jacob
Hallo Jacob
Ik zelf ben op 14 jarige leeftijd begonnen met modelvliegen.En mijn eerste kist was een BETA. Nu ben ik dus 39 en heb de BETA nog steeds.Hij heeft veel gevlogen en maar 1 keer een crashje gehad.Soms vlieg ik nog een Q500 wedstrijd puur voor de lol.Inmiddels heb ook een echt zweefvliegbrevet. Maar ik ben het draadje al een poosje aan het volgen. Mijn BETA ziet er nu iets minder uit.Dan die van Jou. Maar door dit draadje wil ik hem eerst vliegwaardig maken. Als het lukt wil ook naar het ZCNOP gaan. Om ermee te gaan vliegen.
Maar je heb dus een probleem met de vleugel pennen.Wat ik als enige kan bedenken. Is dat je moet proberen de pennen goed heet te maken. Bijvoorbeeld boven het gas fornuis.Daardoor wil wel eens de lijmverbinding los komen. Maar pas wel op Want als het goed is zijn de eerste ribben wel van plastic. Maar de pen hoort in een messing buisje vast te zitten
Groetjes Patri
de vorige eigenaar is zo handig geweest om de stalen pennen in de vleugel te verlijmen.