graupner husky

Ik helemaal geen verstand van zulke grote motoren.
Weet alleen dat ie mooi groot is en een leuke kleur(Oranje) cilinderkop heeft.
Alleen vraag ik mij af waar die foto met mij er naast blijft? :o

Iedereen moet toch zien hoe groot het model is en hoe klein ik ben :oops:

Deze kist is niet gemaakt voor 35cc. Hij mag ook maximaal 5.5kg wegen volgens opgave en daar ga je flink overheen. Het vleugel oppervlak is groot zat maar de constructie is niet gemaakt op zulke grote motoren. Ik hoop voor je dat hij heel blijft als je echt grote zwevers gaat slepen op vol vermogen :)

De mijne is trouwens kleiner :( 2.08 meet ik maar........

?? De mijne zit op 5.2 en die van mijn vader (15cc of) zit op 5.5...... ik snap niet dat jij dan op 5 blijft :)

3400 ex motor, maar wel met de rest.
motor is 1400
dan kom ik op 4800 en dan nog een prop en onsteking

okee, 300g minder dan de mijne ex motor enzo maar mijn hele aandrijving is ook maar 1400g, jij hebt daar nog ontsteking bij + prop en mount? en spinner? dan nog brandstof? tank zit er al in?

Hubraum 34,6ccm

Gewicht Motor 1462g

Gewicht Zündung 165g

Gewicht Akku ontsteking ...........

Gewicht uitlaat of reso ...........

Ik denk dat je nu al boven de 2 kg zit

Als je wil gaan slepen is een 500ml tank te klein enz ......

Mvg Johan

we zien het vanzelf.
gaat het niet, dan heb ik een motor over....
vliegt het niet lekker, kan er altijd nog een andere motor in.

motor 1493 + onsteking 160 + ontstekingsakku 100 + ronde uitlaat 198 = 1951 gram, net onder de 2 kg ;-)

Denk ndat het wel los zal lopen op deze Husky, wat betreft de 500 ml tank zal je wat vaker moeten tanken.

ipv een uur vliegen redt je dan maar max 30 min achter elkaar.

Zou ik niet zo van wakker liggen :nooo:
Ik merk dat ik nu ook nog geregeld tank terwijl m`n tank nog niet eens half leeg is (vaak net iets meer dan 3/4).

DSC00762.JPG

DSC00755.JPG

:lol:

Ziet er mooi uit!

mbt. de verlichting; wat wil je eigenlijk precies? Ik begreep geen anti-collision flashers, in dat geval kun je je lichten in de wingtips gewoon met een juiste voorschakelweerstand op je accu aansluiten. Veel vreten doen die dingen niet (~30 mAh) en dat scheelt weer electronica. Heb je achterop het kielvlak ook een led ingebouwd voor het rotating beacon? Zo niet, dan heb je helemaal geen electronica nodig en zou ik het mooi weglaten.

hij zat op de bok op 88 db, maar ik ga gas terug regelen.
ik heb vol toch neit nodig, zo wel haal ik de schakelaar om

nog te doen..

inslagmoeren voor de motor
struts maken
close loop maken
rol aanstuuren.
maiden

Back