Hap en LOL, Zijn er mensen allergisch voor schuim, zoals ik dat ben voor gluten ? Want dan snap ik het wel...
..Weet je hoeveel kerkgenootschappen we hebben in Nederland na de beeldenstorm / hervorming...ik zie eenzelfde splitsing komen in modelzweverland aankomen.......Ede was veel te massaal....En nee...je hebt een protestantse schuimzwever...die hoort hier niet"
En dan starten we een eigen modelvliegtreffen op met alleen zwevers met een naam die begint met N en eindigt met "bus", en dan alleen met schuimvleugels. Toestellen met rempkleppen zijn uit den boze op onze meetings...foei !
Nee hoor , zonder gekheid...Ik ben maar een newbee in het zweverwereldje, dus wie ben ik. ...het doel...gewoon gezellig vliegen met kisten uit de tijd van tedje van es.

Op het laatste (en eerste treffen) waar Mees en ik aanwezig waren hebben we leuke mensen ontmoet die ik anders noooooit zou ontmoeten (bijv. serge) ...en ineens heb ik 3 maanden later een Nimbus...)!
Wel goed je "waarschuwing" ..

... enneuh.. een beetje in de lijn van serge.....als ik nu een ribbenvleugel indek met balsa ? (want dat was m'n eerste idee...) Moet ik dan aantonen dat het geen schuimvleugel is op een ribben vintage treffen.? Ik ontwerp alvast een proto schuimdetector.
Ik krijg overigens net een vraag van Huey of ie dan straks ook een aankoopbonnetje moet meenemen van z'n vintage asw22 zwever voor het treffen op 2 juni..

ik zal es navragen bij erik.