Ik kan er gerust één missen.
Wat ik erbij moet vermelden is het feit dat er een klein beetje reparatiewerken aan moet gedaan worden.
Ik heb geen ervaring met het repareren van kunststof rompen.
Voor iemand die ervaring heeft wat dit betreft is het waarschijnlijk peanuts om de klus te klaren.
Ik beschik over de respectievelijke canopy's.
Doe een bod en we zien wel.
Hallo Jaap,
dank voor je aanbod maar inmiddels is het niet meer nodig omdat ik vandaag ontzettend gematst ben door een clubgenoot van mij.

Hij zag mijn oproep aan jou en reageerde meteen per mail dat hij nog een originele Nimbus romp van zijn broer had liggen. Na overleg met zijn broer mocht ik de romp ophalen. Willen-Jan en Cees, ontzettend bedankt !
Hier een foto van dit juweeltje:

De romp is in goede staat maar heeft lang geleden een serieuze crash meegemaakt waardoor de neus een flinke tik gehad heeft en het stabilo en de vleugels onherstelbaar beschadigd zijn.
Gelukkig heb ik wel de originele tekeningen erbij zodat de maten bekend zijn.
Ik weet nog niet zeker of ik er een motor in ga bouwen, als ik het wel doe zal dat afbreuk doen aan de mooie rompvorm. Dit zou zonde zijn... Maar omdat ons veld vrij klein is en we geen lier hebben zal misschien de sleep de enigste mogelijk zijn om het beestje omhoog te brengen. We zien het nog wel

En of ik de vleugels laat snijden of dat ik ze toch in ribbenbouw doe ben ik ook nog niet uit..
Ik neem me in ieder geval rustig de tijd ervoor om dit mooie toestel weer in ere te herstellen.
En Jaap, ik zal morgen eens even bellen naar een copyshop hier in de buurt, hun hebben vaker grote tekeningen voor mij gescand en geprint.
Hoor je nog van me..
Groeten,
Paul.