Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik hem nu zo'n 2 maanden en hij bevalt mij prima. Ik heb er veel mee lopen spelen en experimenteren en liep tegen een probleempje aan. Maar met de nieuwste versie software is dat opgelost.Hi,
Momenteel ben ik aan't uitzien om een Ultra Duo Plus 50 lader aan te schaffen.
Heeft er reeds iemand ervaring mee, positieve en negatieve?
Graag dan wat feedback omtrend deze.
Grtz,
Eric
Tsja, sommige hebben nu eenmaal altijd pech met een bepaald iets.Voorkeur voor deze lader vanwege de twee afzonderlijke display's, met ingebouwde ballancers en na 12 jaar Schulze Chamaeleons weer eens wat totaal anders.
Het Graupner Ultra Duo Plus 50 drama:
<knip>...</knip>
Met stoom uit de oren terug naar mijn modelbouwhandelaar, noch nicht erlebt, omgeruild voor een echte degelijke Schulze NextGeneration next 6.30-5 plus Made in Germany.
http://www.schulze-elektronik-gmbh.com/img/next6i1.jpg
Deze werkt sinds drie weken zoals bij Schulze algemeen gebruikelijk Einwandfrei en vervolgens heb ik al mijn nog resterende Graupner produkten vakkundig en volledig "entsorgt". Op zijn Duits: ab in die Tonne.
Vorige wéék vrijdag was ie binnen gekomen mijn lader. Vandaag stekker in stopcontact, wa tititi geluid, plots displays uit en gedaan. Heeft dus nog géén 10 seconden méégegaan,zelfs nog géén tijd gevonden om de laadkabels erin te monteren. Zo snel om zéép voor zo'n dure aankoop lader,waarschijnlijk op maandag gemaakt gewéést !!! Ondertussen mijn winkelier gemaild en opgebeld, ging het direct aan Graupner reeds melden. Had béter mij gehouden met mijn ultramat 16 en één extra bijgekocht. Was goedkoper en betrouwbaarder gewéést alvast. Hopelijk nu snel nieuws. Man man man, moe wéér lukken dat ik dit méémaak. Mag wéér niet zijn.
Als ik thuis zit aangesloten op 220V, heb ik niet zo'n haast met laden als in het veld. :?Ik zou, als je deze lader overweegt, ook kijken naar de Hyperion 610 Duo. Sterker nog, ik zou neit kijken, maar die kopen.
Ziet er niet zo vaag uit, is kleiner en heeft verder zelfde specs. Zit alleen geen 240v voeding ingebouwd, maar bij de Graupner Duo is dat toch vrij nutteloos (als je hoge vermogens wilt laden) omdat je toch een externe voeding nodig hebt als je het ding 'echt' wilt gebruiken.