Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er zelfs twee in gebruik en ben erg tevreden![]()
Maaruh, er zijn tegenwoordig voor veel minder geld toch al veel betere laders te koop? Bijvoorbeeld de iCharger 3010:
iCharger 3010B 1000W Battery Charger [3010B] - $229.95 : EP Buddy, Better Services for iCharger
of de cellpro powerlab 8:
FMA Direct : Cellpro Chargers/Accessories
Zijn de nieuwste 1000W laders. Ik heb zelf de 3010 en ben er zeer tevreden over......
Tja... maar beide kunnen maar 1 accu tegelijk laden... en beide hebben geen ingebouwde voeding... De ultramat Duo 50 heeft dat allemaal wel. Louter pluspunten voor de Ultramat. Al heb ik die van mij weggedaan omdat het een onhandig hok om mee te nemen naar de baan/het veld. Hij is vrij groot en log, maar dat zijn echt de enige nadelen die ik kan noemen
Mooi dat hij het nog goed doet!!![]()
Ja, dat kan maar het maximale laadvermogen is 180W per kant. Een 6S accu is 25,2V. Je maximale laadstroom is 180W / 25,2V = 7,1A (effectief zo'n 6,5A). Voorwaarde is dat je een externe voeding gebruikt, anders via de 220V is het maximale laadvermogen per kant slechts 120W (=4,76A / effectief 4,1A).Ik wil 2 6s lipo's laden van 5100mah kan dat met deze lader??