U
ultim@te
Guest
en is tie al bijna klaar ??????????
knutselsmurf 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en is tie al bijna klaar ??????????knutselsmurf
![]()
ziet er weer schiny uit pik , dat wordt wel wat.
even een kleine opmerking , heb je de lijsten voor de ailerons aan de spanten verlijmd ?
ik vraag dit omdat de ailerons vanuit mijn oogpunt op je foto`s vast lijken te zitten aan je achterkanten van de ribben?
Hey Paul, goed bezig...dat van die knutselsmurf houden we er in. De vleugel is goed zo, de ailerons komen er nog aan, dus aan de trailing edge.
Waarom moet je ca bestellen?? Dat haal je bij de bouw of supermarkt....
Wat dacht je van: Secondenlijm... dit is gewoon CA. In de bouwmarkt. Het zijn van die kleine tubetjes en er zijn ook setjes met activator (kicker).
Hey knutselsmurf, al vorderingen?? Wat ik me nog bedacht: het hout van deze kit is erg droog, het kan zijn dat daarom de ca lijm erg traag reageert. Het verse balsa dat je hebt gebruikt is iets vochtiger. Als je weer een verlijming maakt moet je eens vooraf proberen om met een vochtig doekje over het hout te gaan. Werkte bij mij erg goed.
Succes!!!
(En voor heel veel verbindingen mag je ook gewone witte houtlijm gebruiken hoor. Het hoeft niet allemaal snel :teacher![]()
Vleugelhelften wel netjes op elkaar uitgelijnd toch? (moet eigenlijk met een instelhoekmeter, anders gaat 'ie niet optimaal vliegen...)