Great planes Extra 330l

peter jan heeft nog wat meer pech. Toen ik 15 was, kreeg ik slechts 2,28 als minimuloon, kwamen nog wel toeslagen enzo bij, maar dan kom je toch uit op "maar" 2,76netto(belasting betaal je bijna niet:D)

WOW,dan heb ik het toch nog wel goed met mijn 20 euro/ uur (en ik doe het ongeveer 2-3 uur per week: Menu kaarten maken voor een restaurant ;) )

Nu terug :ontopic:

ik ben even wat aan het kijken dit word waarschijnlijk de setup
6X Futaba S3305 voor hoog en rol.
1x DS8811 voor rudder
1x (weet k zo niet maar ligt hier al) digitaal voor gas.
emotec mini RV 6
3W-85 XI
Multiplex RX 9 SYNTH DS IPD

de ds 8811 word me eigelijk wat te duur, dat word denk ik een HS-805BB
De futaba worden ook hitec zo als het er nu uit ziet De HS-755HB
Als hier aanmerkingen op zijn hoor ik het graag

Laatst bewerkt:
vind dit persoonlijk nogal grote zware servo's
ik tel zo eens snel het gewicht en dan zit je rond 800gr :rolleyes:
ik denk dat je met ander servo's aan de helft kan geraken
voor zo'n kist zou ik minstens MG's gebruiken
als je geen digitale neemt , heb je dan al eens niet gedacht om je emcotec achterwege te laten ?
Maar dit is puur mijn persoonlijk gedacht kwil de ander reacties wel eens horen!

iig ziet er alles al netjes uit

veel succes nog

Waarom 'een digitale' op gas? Een 'gewone' HS-81 MG zal wel niet meer gaan met zo'n motor (trillingen/klappen) maar erg veel geld uitgeven aan een gasservo is dan toch ook weer zonde..

Heb de 805BB ook op rudder gehad, later vervangen door een 8811, en alleen daarmee won ik al 100 gram:rolleyes:

De HS-755HB op de andere roeren is hoop ik een geintje..... (als je die bijv in de staart stopt, heb je vooraan 3kg lood nodig)

Grt.

@ henry.
Die heb ik nog ligen, vandaar.
Die servo`s zijn dus te zwaar, dan worden het toch de futaba en dan moet ik er nog een voor rudder vinden.
Of zijn die niet goedkoper dan 130 euro?

Die servo`s zijn dus te zwaar, dan worden het toch de futaba en dan moet ik er nog een voor rudder vinden.
Of zijn die niet goedkoper dan 130 euro?

Waarom per sé futaba? Hitec 5955TG is ook sterk zat voor je rudder, die is onder de 100 euro nieuw te vinden.

Grt.

Je zou ook naar Dortmund kunnen gaan over 2 weken en daar je servo's kopen, vorig jaar waren ze er stukken goedkoper :wink:

Okee, ik zal even op de beurs kijken.
Maar welke kan ik het beste hebben merk maakt me niet zo veel uit eigelijk.
Als het maar goed spul is.

Gewoon van een echt merk kijken naar alles vanaf 10kg stelkracht, rudder zou minimaal 20kg moeten hebben.

Grt.

is het ook een optie om 2x 10kg op rudder te doen?

Hier een foto in de zon van vanmidag
Extra%20330L.jpg

Toch wel een groot ding... niet zo mooi als een F3A kist natuurlijk, maar soit ;)

een F3A kist vind ik lelijk van vorm .
die hadden ze 30 jaar geleden ook al (RC1)

Een RC1 kist van 30 jaar geleden, lijkt niet eens meer op waar nu mee gevlogen wordt. Sterker nog, een kist van 5 jaar geleden lijkt er al niet meer op.

Maar goed ik denk dat ik verkeerd begrepen wordt.. Raymon had mij wel door.. ik vind het jammer dat ie geen F3A meer vliegt, dus daar loop ik een beetje mee te klieren.

Natuurlijk is dit een mooie kist :)

Henry, wie weet komt er nog wel een keer een.
Je weet naar nooit, ik bedoel een maand geleden dacht ik ook nog niet aan een heli en nu heb ik er 2..

@jens.

Wil je die kwijd?

Henry, wie weet komt er nog wel een keer een.
Je weet naar nooit, ik bedoel een maand geleden dacht ik ook nog niet aan een heli en nu heb ik er 2..

@jens.

Wil je die kwijd?

Heb ze normaal juist verkocht, iemand had dat hier gelezen ;-)

Welke servo`s raden jullie mij aan?
is het mogelijk om 2x een 10kg op rudder te doen?
Dan zou ik 8 10kgs kunnen aanschaven

Back