Dat was echt iets voor de beter kringen Hans, Het plebs moest het doen met mooie zigeunerinnen en hun jankende kinderen..Wij hadden deze hangen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat was echt iets voor de beter kringen Hans, Het plebs moest het doen met mooie zigeunerinnen en hun jankende kinderen..Wij hadden deze hangen:
Wel leuk als je wat vaker Zuid Afrikaans schrijftEk onthou hom baie goed
Heey das toevallig bij ons ook vooral in de zomer “skottelbraai”Mijn favoriete Afrikaanse woord is braai
Mijn opa schilderde de schilderijen zelf. Zo arm waren wij. En ik weet nog goed dat wij als kleinkinderen bij elkaar zaten op de bank naar die schilderijen kijkend. En dan deden wij het spelletje "zoek de 10 fouten". Want opa kon wel schilderen maar had geen kaas gegeten van verhoudingen en dieptes.Dat was echt iets voor de beter kringen Hans, Het plebs moest het doen met mooie zigeunerinnen en hun jankende kinderen..
Kijk de geschiedenis word hier herschreven, had ik dat maar eerder geweten,BATAVIA / DROMEDARIS VERLAAT KOLDERSTOK ONDERWEG NA CHINA
Hier is nou voorwaar n brokkie goeie nuus vir my. Soos beloofd het Hans gister stiptelik die Batavia aan die versender besorg. Ter gedagte aan wat op die oorspronklike vaart gebeur het, het ek seker gemaak dat die name van Francisco Pelsaert, Adriaen Jacobsz en Hieronymus Cornelisz nie op die skeepsrol verskyn nie. Instede daarvan is die Dromedaris se oorspronklike skipper, Claes Lastdragger aangestel terwyl Vise-Admiraal Witte Corneliszoon de With self die bevel op hom geneem het!![]()