GREETINGS FROM NANTONG, CHINA

@Leensen: Gerrit Badenhorst :yes: Ek onthou hom baie goed. 1993 World Strongman Challenge wenner / 1988, 1989 en 1990 World Powerlifting Champion / x 8 keer Suid-Afrika se sterkste man.

440px-Gerrit_Badenhorst.jpg
South Africa's Strongest Man

Dat was echt iets voor de beter kringen Hans, Het plebs moest het doen met mooie zigeunerinnen en hun jankende kinderen..
Mijn opa schilderde de schilderijen zelf. Zo arm waren wij. En ik weet nog goed dat wij als kleinkinderen bij elkaar zaten op de bank naar die schilderijen kijkend. En dan deden wij het spelletje "zoek de 10 fouten". Want opa kon wel schilderen maar had geen kaas gegeten van verhoudingen en dieptes. :)

Laat ik dit nu pas allemaal lezen :oops: schaam schaam.

Welkom Heinrich en veel bouwplezier, ik volg je al wel. Afgelopen feest periode heb ik voor de eerste keer mogen genieten van Zuid Afrika - Kaapstad en omgeving. Wat een mooie natuur!!!

Groet Hans

BATAVIA / DROMEDARIS VERLAAT KOLDERSTOK ONDERWEG NA CHINA
Hier is nou voorwaar n brokkie goeie nuus vir my. Soos beloofd het Hans gister stiptelik die Batavia aan die versender besorg. Ter gedagte aan wat op die oorspronklike vaart gebeur het, het ek seker gemaak dat die name van Francisco Pelsaert, Adriaen Jacobsz en Hieronymus Cornelisz nie op die skeepsrol verskyn nie. Instede daarvan is die Dromedaris se oorspronklike skipper, Claes Lastdragger aangestel terwyl Vise-Admiraal Witte Corneliszoon de With self die bevel op hom geneem het!:bye:

On a more serious note though. All internal delivery services inside China (like Alibaba and AliExpress) have been stopped from today, so it is an open question as to how it long will take for the kit to arrive once it gets to China. :(

It is happening worldwide with all their deliveries. Well-known ship model company, ZHL from China, has suspended all activities for the moment and closed their factory for the time being. The other problem is that Customs are flooded with emergency mask supplies from all over the world. So that obviously will take priority. The only thing I can do is to be patient and carry on research and learning from all the excellent build articles - your Spansk Galleon included, Stephan - on the forum.

BATAVIA / DROMEDARIS VERLAAT KOLDERSTOK ONDERWEG NA CHINA
Hier is nou voorwaar n brokkie goeie nuus vir my. Soos beloofd het Hans gister stiptelik die Batavia aan die versender besorg. Ter gedagte aan wat op die oorspronklike vaart gebeur het, het ek seker gemaak dat die name van Francisco Pelsaert, Adriaen Jacobsz en Hieronymus Cornelisz nie op die skeepsrol verskyn nie. Instede daarvan is die Dromedaris se oorspronklike skipper, Claes Lastdragger aangestel terwyl Vise-Admiraal Witte Corneliszoon de With self die bevel op hom geneem het!:bye:
Kijk de geschiedenis word hier herschreven, had ik dat maar eerder geweten,
F. Pelsaert :rofl::rofl:

Laatst bewerkt:
Back