Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een mail gestuurd naar ripmax waar de ontvanger vandaan komt. Met een verhaal waar ik de ontvanger voor ga gebruiken en of het nog wel verstandig is met al deze verhalen op het internet om de ontvanger te gebruiken.
Kreeg het volgende antwoord:
Please see the attached copy of Futaba’s updated instructions. There should be no problem with these receivers if the servo type and quantity is not exceeded.
Zijn er meer mensen op dit forum die ervaring hebben met deze ontvanger?
Maar dat is hoe een Alewings Double Voltage aangesloten dient te worden en lijkt mij los te staan van het 'ontvanger' probleem wat bij sommigen voor schijnt te komen.
Bij de Alewings Double Voltage mag je niet de 2 uitgaande spanningen naar 1 uitgang laten gaan.
De bovenstaande ontvanger Futaba R7018 SB voldoet aan de gestelde eisen van Alewings, andere merken ontvangers heb ik geen ervaring mee.
in het Manuel staan diverse aansluitvoorbeelden.
Als ik de mail van Futaba lees is een backup voor de ontvanger niet perse nodig. Zolang je maar aan het max aantal high torque servo's houdt is er niks aan de hand. Er is een serie gemaakt die dus niet goed werkt maar de serie die wij hier nu hebben zou perfect moeten werken.
Aan het kijken en meten wat de beste oplossing is voor de neuswiel aansturing. Ik moet opzoek naar een servo die max 4cm lang is en 3cm hoog. Dan kan ik deze onder bij de gear kwijt en met kabels aansturen.
Raamwerkje gemaakt om de deur in de neus wat steviger te maken.
En bezig geweest met het frame voor het cockpit raam. Zie op een ander forum dat ze deze geplaatst hebben als 1 geheel en daarna de delen los hebben geslepen van elkaar. Is kijken of we het zo ook voor elkaar krijgen.
Vandaag weer bezig geweest met de neus poot. Lowprofile servo is binnen dus kijken of ik deze pas kon maken en dat is gelukt
Was niet veel ruimte in de neus dus moest de kabels van de nose gear een beetje aanpassen. Kabels kwamen eerst aan de achterkant naar buiten nu aan de onderkant of bovenkant is maar net hoe je er naar kijkt.
Aandrijving van de nose gear eruit en kabels los gesoldeerd.
Nose gear gleufje in gefreesd om de kabels uit te laten komen.
Kunststof eindkap ook een stukje uitgefreesd om de kabels weg te werken.
Boel weer in elkaar gezet en het past allemaal maar net
Hey Ron,
Je hebt gelijk. Ik heb geprobeerd dit zo goed mogelijk uit te lijnen en af te stellen. Wil eerst kijken hoe dit werkt met taxiën voordat ik het probeer aan te passen.
Korte arm op lange arm geeft enkelt hefboom werking. Zodra je buiten de hartlijn van je draaipunt gaat dan heb je pas een uitdaging Om dit gelijk te maken.
eigenlijk ben ik meer een lezer als dat ik wat schrijf op het forum.
<ik vindt het een zeer mooi project om te volgen.
misschien een leuke vermelding is dat de mede oprichter van microsoft paul allen (helaas kortgeleden overleden) een hele colectie historische vliegtuigen heef tot op het schroefje naukeurig gerestaureed en vliegwaardig.
de flying heritage collection.
vorige maand is onthuld dat volgende maand een originele ME262 uit 1945 de lucht in gaat na een restauratie van 11 jaar en wat het vooral bijzonder maakt is dat het met originele JUMO004 turbine's gaat gebeuren de turbine's hadden een korte levens duur door de matige materialen dt hebben ze ondervangen door de slechte materialen exact na te maken met gebruik van modernere materialen. http://warbirdsnews.com/warbird-restorations/paul-g-allens-messerschmitt-me-262-progress-report.html