Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha dat Italiaans.... hebben we lang gelee als eens gePB't meen ik
Ik had de Lak bij Bossina in Groningen weg. Moet echt binnenkort op een RC1. Eens een keer doorpakken met dat ding... en gaan met de banaan. FA-100 erop. ColorMatic
Deze RC1 knijter was in een vide in huis naar beneden gelazerd een dag voor de (re)maiden... behoorlijk verwoest... zeer oneervolle exit... Vleugel is weer klaar... de romp strak, gaat in de respray, even zo de patronen op de vleugel... zoals ie was...
Terug nar de 2K!
ramses volgens mij staat het bouw verslag van jou kist nog op aircombat.nl
kwam hem net tegen dan heb ik nog zo n kist liggen ongebouwd komt van pa
heb al zijn spullen hier op zolder liggen gekregen toen hij stopte met de hobby
Er zou ook een kit van de seafury komen, maar nooit gezien.Goeden morgen.
Zijn er ergens nog tekeningen of bestanden van deze modellen? Of andere maar wel in deze maat (4cc combat)??
Groetjes raymon
Zijn er ergens nog tekeningen of bestanden van deze modellen? Of andere maar wel in deze maat (4cc combat)??
Er zou ook een kit van de seafury komen, maar nooit gezien.
Je zou ze als kit uitbrengen. En hij was klaar.Dat is een hobby project en geen commercieel project zoals ik je al eens uitgelegd heb.
Werk en andere zaken gaan voor de hobby dus gaat het op navenant tempo...
En btw. de Sea Fury is niet geschikt voor AirCombat want dat moeten WWII kisten zijn en dat is de Sea Fury niet, dus uitgesloten volgens reglement.
De Sea Fury is ook niet als AirCombat model ontworpen maar als Pylon Racer...
Groeten, Ramses
.
Heb er nog steeds een 4 cc voor liggen.
Luik heb de Thun mmet 4cc gevlogenmaar Ramses, is hij dan wel voor 4cc? meeste tekeningen zijn helaas voor 2.5cc
"vroeger" zag je de Dewotine veel voorbij komen staat me iets van mij.