GS - Racing STORM evo

Ik rij voornamelijk op zand, dus dan lijkt me wat meer kracht onder in beter..

Budget heb ik eigenlijk nog niet, zo rond de 200..

Wil je eigenlijk nog een 21. ?Dit meot wl als je er ooit een wedstrijdje mee wilt doen

Zat aan een .28 te denken, vroeger in mijn rs4 een force gehad die deed het altijd... Hoor ook goede berichten over de lrp. maar kan de storm het geweld van een .28 wel aan. ?

Review van de motor(wel nog spec 2) in een storm ( de storm van bart banaan)
Lees maar eens goed door.

Voor wie het wou weten mijn auto is te koop(met gevulde diffs en dempers) en alle lagers zijn gesmeerd.
Het is standaart dus niet met de xs 6 zender en de Thunder -tiger servo en de humppack en multilader enzo he.

Er is al een gs racing storm evo topic onder brandstof maar ik denk niet dat hier heel veel mensen een gs racing autootje willen verkopen

Huh?
Ik bedoel dat dit misschien beter een algemeen topic kan worden over GS Racing, dus niet alleen specifiek over de storm.
Maar dus ook algemene informatie over de XUT/SUT bijvoorbeeld.

Ik weet niet of je besft dat je hier in het VERKOOP forum zit :wink:

Oops. :oops: Ik was aan mijn topic (in het verkoopforum) bezig en mijn ma zat te zagen en ik denk dat het daar ergens is misgelopen...
Iedereen maakt fouten he. :(

Is niet erg handig om dit topic ook voor de xut/sut en andere wagens te gebruiken, dat zijn helemaal andere auto's en kan weer voor verwarring zorgen, maak daar dan een apart topic over bijv. :wink:

Back