GS - Racing STORM evo

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door S.T.O.R.M. EvO, 3 mrt 2006.

  1. Rienk Jan

    Rienk Jan

    Lid geworden:
    21 aug 2006
    Berichten:
    1.174
    Locatie:
    Rolde
    Henry: Ben zoiezo al een keer van plan om in Emmen te kijken. Helaas kan ik Zondag niet :cry:
     
  2. l4rsie

    l4rsie Guest

    @ Jochemicalie:
    Heb jij je stuuruitslag op het maximum op je storm?
     
  3. Jochemicalie

    Jochemicalie

    Lid geworden:
    25 jun 2005
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Terneuzen
    Jo, ja stuuruitslag zo ver mogelijk (circuit waar ik rij heeft veel scherpe bochten) , zo ver totdat de wielhub net voor het einde stopt , dat hij niet tegen dat plastic aan mept... :wink:

    groeten Jochem
     
  4. l4rsie

    l4rsie Guest

    Is dat op 100% ? Ik heb al een stukje moeten afveilen van dat plastiekje op het middendiff (wat over de voorste rem zit)
    My precious is bijna gereed. Het demperolie is aan het ontluchten en de motor moet er nog op.( ende elctronica afstellen)

    Ik zal eens een keertje foto's posten, want ik zie hier zoooo weinig foto's van die schattige stormpjes.
     
  5. l4rsie

    l4rsie Guest

    Hier enkele foto's van mn kindje.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's :(
    Ik heb ook enkele filmpjes geschoten met het fototoestel.
    Als iemand hierin geïteresseerd is...
     
  6. JaZzMaN251

    JaZzMaN251

    Lid geworden:
    25 dec 2005
    Berichten:
    941
    Locatie:
    Melsele (Oost-Vlaanderen, België)
    Ja, posten die filmpjes!!! :D
    De kwaliteit van je foto's is niet slecht, je moet alleen proberen scherpstellen op je auto.
    Leuke foto's!

    Groeten,
    JaZz.
     
  7. l4rsie

    l4rsie Guest

    Ik kon max. 30 sec. opnemen met het fototoestel dus verwacht er niet te veel van :wink:
    Hier zijn ze dan:


    De Medial Pro straatbandjes deronder. Het geeft minder grip als de standaard banden, maar die wil ik toch liefst nog sparen. Deze schuiven wel een beetje( bij de standaard banden is het ook het geval hoor) De diameter van de straatbandjes is een stuk kleiner als die van de standaard.
    http://video.google.com/videoplay?d...l=8&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
    Hier liep de koppelingsklok de hele tijd los (is al een tijdje geleden) ik moest het fototoestel op de grond zetten :?

    http://video.google.com/videoplay?d...l=8&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=2

    http://video.google.com/videoplay?d...l=8&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1

    http://video.google.com/videoplay?d...l=8&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=3

    De volgende word in het zand...
     
  8. Henry

    Henry

    Lid geworden:
    5 dec 2005
    Berichten:
    326
    Locatie:
    Emmen
    Hier even een foto van die kleine rakker van mij , naast een hormann :D
    leuk om te zien trouwens.

    [​IMG]
     
  9. Jochemicalie

    Jochemicalie

    Lid geworden:
    25 jun 2005
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Terneuzen
    je komt tegen dat plasticje aan dat je remschijven beschermt van geknoeide nitro, ik heb dat plasticje wat warm gestookt en naar binnen gebogen en hier en daar gewoon een stukje af gesneden...wil er wel een fototje van maken.. als het nodig is

    vandaag naar meeting van rc-junkies geweest, body kappot gereden op een paal ( die stond daar oppeens :lol: ) voor de rest had de wagen helemaal niets 8O de wagen is echt erg sterk !!

    motortje heeft ook zen laatste druppeltjes gezien, zat zand in ... :roll: zorg voor een goed luchtfilter !!!

    iemand suggesties voor een leuke, betrouwbare slijtvaste motor ? die makkelijk in onderhoud is, moet geen dure wedstrijd motor zijn ofzo..

    groeten :) :D :roll:
     
  10. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Force motortje, vanaf een 100 euro voor een 4.1cc, en 120 voor een 4.68cc, en 130 voroe en 5.25cc

    Pkracing, en conrad verkopen deze motortjes.
     
  11. Jochemicalie

    Jochemicalie

    Lid geworden:
    25 jun 2005
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Terneuzen
    Tja, zoek eigenlijk wel een motor zonder trekstarter (startbox), maar dan ben ik zeker verplicht een dure wedstrijdmotor te kopen ?
     
  12. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Nee, force heeft ook backplates voor deze , standaard trekstarter motortjes, zodat zij geschikt zijn voor startbox. :)
    Bij intresse kan ik het nummer wel even voor je opzoeken...

    Het past dan op de .21 .25 .28 motoren van hun..
     
  13. Jochemicalie

    Jochemicalie

    Lid geworden:
    25 jun 2005
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Terneuzen
    Heb wel interesse ja, stuur dat nummer maar een keer :)

    ik zie in je onderschrift dat jij ook een force gebruikt, ik hoor vaak nogal negatieve reacties op de motortjes wat zijn jouw ervaringen ermee ?
     
  14. Henry

    Henry

    Lid geworden:
    5 dec 2005
    Berichten:
    326
    Locatie:
    Emmen
    Ik start de orginele motor ook gewoon met de startbox Jochemicalie , en zoals je weet zit daar ook een trekstarter op.
     
  15. Jochemicalie

    Jochemicalie

    Lid geworden:
    25 jun 2005
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Terneuzen
    ja dat doe ik.. wat zeg( :lol: ) ik deed ik ook, maar nu ik toch een nieuwe motor wil ga ik liever voor een zonder trekstarter
     
  16. l4rsie

    l4rsie Guest

    Bij Amain heb je al een RB S3 voor 185 dollar of compleet met uitlaat vor 235 dollar

    Zonder uitlaat: hierzo
    Met uitlaat: hier klikken

    Er staat ook iets bij van free shipping

    Heb je al startbox?
     
  17. Matthijs NED 469

    Matthijs NED 469

    Lid geworden:
    5 dec 2004
    Berichten:
    1.584
    Locatie:
    nederland
    kijk dan eens naar een RB S3 of S5, goede motoren, niet te duur, zeer duurzaam en makkelijk af te stellen.
     
  18. l4rsie

    l4rsie Guest

    Had ik een halve seconde voor jou gepost :)

    Had je er dan nog de standaard luchtfilter opzitten?
     
  19. Matthijs NED 469

    Matthijs NED 469

    Lid geworden:
    5 dec 2004
    Berichten:
    1.584
    Locatie:
    nederland
    bij amain ben je zeker van onderschepping door doane, free shipping geldt niet voor internationale verzending. Kijk een bij 2brothers, hebben ook RB motoren en hebben vast wel een leuke deal voor je.
     
  20. Jochemicalie

    Jochemicalie

    Lid geworden:
    25 jun 2005
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Terneuzen
    Nope de ''high perfermance'' van GS , nooit kopen is echt bucht het buitenfilter lubbert helemaal uit op één of andere manier :|
     

Deel Deze Pagina