GS - Racing STORM evo

Bodie vind ik persoonlijk iets minder, verder heeft GS zo te zien ook een nieuwe doos uitgebracht :P
De vorige doos zag je de auto niet eens (enkel als plaatje) maar boeiend..

Echt zeer tof dat je met een GS thuis gekomen bent. Zo te zien woon je in Belgie, dus elkaar eens treven op een meeting hier in NL. zal nog lastig gaan worden. Dus bij deze, veel rijplezier er mee!

Bedankt manne!
Ik heb wel vrij snel beslist om ineens een off-road te kopen, maar telkens als ik naar m'n Storm EVO kijk, denk ik toch 'Wat een vette bak...'.

Tzal wel goedzitten ;-)
Meer info later!

JaZz.

Hey,

hierbij nog een foto'tje van de binnenkant...

http://img239.imageshack.us/my.php?image=dscn23276en.jpg

Klein vraagje, bij enkele foto's die ik gevonden heb, staat er op de luchtfilter geen kapje op... Is dit nu gewoon een ander model, of moet dat kapje er af voor voldoende lucht?

Nog een klein 'probleempje':

dscn23288nz.jpg

Het uiteinde van één van de remstangetjes duwt tegen m'n tankje aan, niet hard, maar toch... Ik kan het imbusgevalletje niet meer naar achteren schuiven want dan rem ik constant een beetje...

JaZz.

Je zult het geheel (remstang) of wat moeten verbuigen of de remhevel minder lang maken, ten opzichte van het draaipunt.

Dat luchtfilter kapje, zat ook op de vorige versies van de GS, en was geen suc6,naar later gebleken is. zou gewoon een deftig 2 stage filter erop zetten.

Protech heeft een leuk compleet grote 2 stage filter voor maar 7,95, bij intresse mail ik je het bestelnummer wel.

Vorig jaar, of het jaar daarvoor, nah iig toen de GS Storm uit kwam, reed bijna niemand er mee!

En nu :P Er komen al meer ..

psygho zei:
Je zult het geheel (remstang) of wat moeten verbuigen of de remhevel minder lang maken, ten opzichte van het draaipunt.

Dat luchtfilter kapje, zat ook op de vorige versies van de GS, en was geen suc6,naar later gebleken is. zou gewoon een deftig 2 stage filter erop zetten.

Protech heeft een leuk compleet grote 2 stage filter voor maar 7,95, bij intresse mail ik je het bestelnummer wel.

Ik heb de remhevel wat naar binnen geschoven, nu gaat het stangetje langs de tank, gemakkelijk opgelost dus.
Je mag me altijd het bestelnummer doormailen van die luchtfilter.
Wat is dan eigenlijk het nadeel bij deze? En de voordelen bij de andere?

JaZz.

Deze met kapje hoopt alles op,van binnen.

Bestelnummer airfilterset protech: T56.065
(bocht,filterhuis, foamp, en outer foam)

probleem met dat remstangetje had ik ook ... wel even checken als je nu volgas geeft dat hij niet gaat remmen,dat had ik toen ook.dus even volgas geven en kijken of je wielen nog soepel draaien (wel met motor uit natuurlijk)

en als ik rem dan blokeren de wielen meteen.. is dat goed of juist niet ??

Wat is dan eigenlijk het nadeel bij deze? En de voordelen bij de andere?

deze luchtfilter met kapje erop heb ik ook.... dit kapje helpt tegen vocht binnendringen in de motor. maar ik zou sowieso uit de plassen blijven !

Ik heb mooi die van de SPORT versie gehouden, dat roze geval hoef ik er iig niet op :X

Ene kant heeft het wel wat natuurlijk 8)
Misschien trekt het de vrouwen dan wel aan ..

Hmm vrouwen die daarop vallen, zijn nou niet bepaald mijn type :P

Enfin Back on topic:
Hoe staat het met jouw in opbouw zijnde evo ?

Wachtende op Krikke hè, het duurt daar altijd even voordat er weer eens wat binnenkomt.

Maar rustig opbouwen, heb nog even de tijd :)

Back