weet er iemand een partlist staan op internet van de storm?
Steven
Steven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
psygho zei:Uhm had je niet beter zo'n ir tempgun kunnen nemen ? (36 euro)
Wel zo prettig als je echt door de modder ragt, en het spul nat wordt,of is het waterdicht ?
JaZzMaN251 zei:Hier in de buurt ligt een klein offroad circuitje met tapijten enzo.
Ferrari F 2005 zei:ook gelijk even je FG F1 getest bart ?
:lol: :lol:
Haan zei:Hallo, ik heb sinds een weekje ook een Storm evo![]()
Ik heb echter twee vraagjes. Ten eerste start hij enorm lastig, mischien is er een handigheidje voor maar ik haal m'n hand zowat open en ben soms een kwartier verder voordat ik hem kan starten. Ook is m'n gloeiplug kapot gegaan, hij heeft nu ongeveer 1 liter verstookt. Gaan die dingen zo snel kapot of heb ik gewoon pech gehad? Anyway als er een meeting is in West Brabant lijkt het me leuk om er naartoe te gaan.
P.S. De zaak waar ik hem heb gekocht (RC Shop Roal)gaf me M Models brandstof mee, voldoet het merk of kan ik beter overstappen naar Modeltechnics of Tornado?
Alvast bedankt![]()
Haan zei:Bedankt voor de énorm snelle reacties. Ik ga zo snel mogelijk een nieuwe gloeiplug halen. Er zijn nr.3 en nr.4 waarvan 3 van 2 tot 3.5 cc is en nr. 4 van 3.5 tot 5 cc als ik het goed gelezen heb. Met de 3.5 cc motor van de storm zit je er dus net tussen, welke is aan te raden (voor een snelle start in het bijzonder :wink: )