GS - Racing STORM evo

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door S.T.O.R.M. EvO, 3 mrt 2006.

  1. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    onderdelen van GS racing die lang duren, dat is heel vreemd

    wat heb je nodig dan?
     
  2. Guest

    Guest Guest

    Ligt gewoon aan Krikke, die wachten tot de bestellijst vol genoeg staat en dan bestellen ze pas. (heb ik het gevoel)
    Ik wacht op een tankje/bodie/GS Eagle Wing, en wat kleine dingen..

    Helaas, maar gelukkig rij ik geen wedstrijden of heb ik iets anders. Anders was ik dus nu mooi de lul geweest..

    Moet er wel bij zeggen, dat ik hier dus eerder nooit last van heb. Maar de laatste tijd gaat dit gaande. Emil (psygho) wacht al dikke maand op een accupack :X
     
  3. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Ik wacht nu 3 week op een accu pack van venom.
    Hiervoor had ik 6 week last van diffhuisjes voor mijn protech buggy, en ook asjes die kwamen pas met een week of 5

    Soms gaat het dan ook wel snel , soms ook niet.
    Een week vindt ik tot daar aan toe, een 2 week voor lastige onderdelen, is me prima.
    Maar moet eerlijk toegeven dat het me langzaam wel de keel begint uit te hangen.

    Het is heel wisselend.
     
  4. JaZzMaN251

    JaZzMaN251

    Lid geworden:
    25 dec 2005
    Berichten:
    941
    Locatie:
    Melsele (Oost-Vlaanderen, België)
    Dat lijkt me ook niet echt een denderende service, wachten tot de bestelling vol genoeg staat...
    Een winkel met wat stock is altijd handig natuurlijk.
    Maar goed, zolang je maar aan je spullen geraakt! Des te leuker is het om er terug weer in te vliegen...

    Ik wacht nu nog 2 weken alvorens m'n Storm EVO (wow, dit zeg ik graag...) in te lopen. Een maat van mij gaat me helpen inlopen, die heeft al offroad wedstrijden gedaan dus die weet wel wat die doet denk ik... In principe weet ik wel hoe het moet, maar toch, ik ben een twijfelaar dus doe ik het graag met iemand erbij.

    Ik heb ook al op verschillende fora gelezen dat het motortje snel compressie verliest... Bedoelen ze daarmee dan tijdens een slechte inloopprocedure, of gewoon dat het motortje niet zo lang zou meegaan?

    Groeten,
    JaZz.
     
  5. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Gewoon , helaas , dat de motor niet zo slijtvast is, en dus niet zo heel lang mee zal gaan.

    Bij slechte inloop verlies je idd ook gauw je compressie, hetzelfde geld voor niet goed afstellen...
     
  6. S.T.O.R.M. EvO

    S.T.O.R.M. EvO

    Lid geworden:
    24 feb 2006
    Berichten:
    94
    Locatie:
    Wingene, BE
    JaZzMaN251 ! Proficiat met je aanwinst hé

    je zal ik er geen spijt van krijgen ! heb mij al goed geamuseerd met men Storm :)

    Steven
     
  7. JaZzMaN251

    JaZzMaN251

    Lid geworden:
    25 dec 2005
    Berichten:
    941
    Locatie:
    Melsele (Oost-Vlaanderen, België)
    Hehe 8)

    Ik heb nog een paar vraagjes (ik ga pas inrijden binnen twee weken, dus ik ontdek hier veel dingen door er een ganse dag naar te zitten kijken...)

    - De 'Splash Break' klep (zwart) op het tankje heeft zo'n gaatje en een buisje langs onderen. Nu vroeg ik mij af of het de bedoeling was dat de nitro die toevallig in dat reservoirtje komt er gewoon uitloopt langs onder... :roll: Of dat ik op dat buisje een darmpje zet dat mss ergens door een gaatje van m'n chassis de nitro wegleidt...

    - Er zaten nog enkele houdertjes voor de leidingen bij. Ze hangen momenteel gewoon los. De ene zelfs tegen m'n koelkop. Kan dit kwaad, zo ja, hoe bevestig ik dan het best deze houdertjes?

    - De trekstarter zit met de RtR-gaten in de body gewoon onder de kap, met het hendeltje soms tegen de koelkop. Iemand een idee om dit te verhelpen?

    Post anders maar hoe jullie wagen er vanbinnen uitziet, dit topic heeft nog niet veel foto's :wink:

    JaZz.
     
  8. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    dnl, als krikke dat mij zou flikken zou ik dat niet accepteren en zocht ik een ander adres voor de onderdelen.

    GS heeft een goede service heb ik gemerkt... als winkels er dan geen gebruik van maken... tja
    in de m-auto staan regelmatig advertenties met de leveranciers van GS en het telefoonnummer van de importeur...
    Ik kan je ook eventueel helpen, stuur maar een PB...

    Jazzman, de motor
    ken verschillende mensen met een GS motor, en rijdt zelf met de .25 motor in de SUT. Het is hetzelfde verhaal als bij elke motor, goed inrijden en afstellen en je hebt geen problemen...

    de splashguard, je hebt geen open gaten in je bodyplaat dus laat het maar gewoon daarop knallen zonder een slangetje ofzo eraan

    de trekstarter kun je ook buiten de body doen, gewoon een rechthoekig gat in de kap snijden waar je het trekdingetje doorheen haalt, dan kun je starten met je body gemonteerd

    mijn brandstofslangen heb ik zo gedraaid dat je amper tegen de kop komen, overigens heb ik nog geen problemen gehad met verbrande slangen ofzo.
     
  9. alfaracer

    alfaracer Guest

    ik zal s foto's maken.
    in ieder geval heb ik altijd een reserve Trekstarter bij, (29 eur) let op dat je hem niet aftrekt (.... :? ) en het touwtje schuin tegen de body trekt..
    Maak het gat aan de koelkop wat groter, kun je er bij met body erop...
    Maak het gat aan de tank wat groter, en maak aan de tankdop een handvat met een stukje brandstofslang en tie-rap.
     
  10. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Ik denk da tik ook maar eens verder kijk dan me neus lang is voor een inporteur/dealer van protech onderdelen, hier in de buurt van Assen
    (drenthe of groningen)

    Mocht er iemand 1 weten, dan houd ik me aanbevolen!
     
  11. alfaracer

    alfaracer Guest

    foto's !
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :wink: :lol: 8)
     
  12. JaZzMaN251

    JaZzMaN251

    Lid geworden:
    25 dec 2005
    Berichten:
    941
    Locatie:
    Melsele (Oost-Vlaanderen, België)
    Hey Alfaracer,

    leuke foto's!
    Waarvoor is eigenlijk dat gat aan de rechterzijde van de body? (op de laatste foto)

    Voor de rest... Mooi!

    Ik heb ook opgemerkt dat ik een 'Splash body' heb, ipv die vlammen en het spinnenweb... Ik heb nog geen foto's gezien van iemand anders met zo'n 'Splash body'...

    Lekker uniek... :p

    JaZz.
     
  13. alfaracer

    alfaracer Guest

    Hey Jazzie
    dat gat is gemaakt om de Venom Temp-meter (dat groene blokje, zie andere foto) te kunnen aflezen zonder de body eraf te nemen..wel zo handig nietwaar ? :wink:
     
  14. Guest

    Guest Guest

    Bedankt Erik, top!
    Ik zal inderdaad eens kijken. Normaal ben ik bezine kosten kwijt, dan verzendkosten, dus dat maakt niet uit.

    Ik zal de importeur binnenkort wel ff mailen of er meer adressen dicht in de buurt zijn.

    Jammer dat het zo moet lopen...
     
  15. Guest

    Guest Guest

    Ik krijg ook een spinnenweb, vond die bodie zo tof!
    Heel wat anders dan de Sport bodie die ik heb..
     
  16. Jochemicalie

    Jochemicalie

    Lid geworden:
    25 jun 2005
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Terneuzen
    welke spinnenweb body ?? ook daar zijn weer verschillende van :p
    ik heb de blauwe
     
  17. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Uhm had je niet beter zo'n ir tempgun kunnen nemen ? (36 euro)

    Wel zo prettig als je echt door de modder ragt, en het spul nat wordt,of is het waterdicht ?
     
  18. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    spinnenweb body is heel erg gaaf, echt nieuw op de storm evo

    de eerdere versies waren er in 4 ontwerpen te krijgen, waaronder de rode en blauwe splash versie
     
  19. JaZzMaN251

    JaZzMaN251

    Lid geworden:
    25 dec 2005
    Berichten:
    941
    Locatie:
    Melsele (Oost-Vlaanderen, België)
    Dus ik heb een oude body... Op een nieuwe Storm?
    Maar goed, ik vind 'm mooi :)

    En ik moet het toegeven, wachten met inlopen duurt lang met zo'n Storm EVO op je bureau! :wink:

    JaZz.
     
  20. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    het is geen oude body, is er sinds halverwege vorig jaar geloof ik..... gewoon een hele gave body hoor ;)

    inlopen gaat best hoor, ga zondag ook een motor inlopen...
     

Deel Deze Pagina