GS - Racing STORM evo

danku danku ik heb dezelfde spullen failsafe en ontvanger dus ik zou graag willen weten watvoor accutje julie erin hebben en waar ik die (online kan bestellen) hier in de buurt geen enen modelbouwshop :(
of zijn de afmetingen van die pakketjes allemaal hetzelfde ?

groeten jochem :lol:

Hey Jochem,
ik woon in Hulst, dus kanik wel s iets. voor je meenemen, ik kom zelf veel bij Roal.
per post bestellen doen ze natuurlijk ook: www.rcshoproal.nl.
De afmetingen van een "Humppack" 5 cellen, is overal hetzelfde, 3 cellen onderaan en twee er bovenop.
http://www.rcshoproal.nl/easyshopmaker/accuontvanger.html
andere shops hebben ze natuurlijk ook,
bijv. bij The Border, maar die rekenen zowat 6 eur verzendkosten, en deze is slechts 1100nimh (kan ook hoor ...)
http://shop.the-border.nl/product.php?productid=23850&cat=55&page=3

zoals gevraagd hier foto's van men ontvanger bakje

forum_ontbakje1.jpg

forum_ontbakje2.jpg

hoi alfaracer, als je meschien nog een keer naar roal gaat zou je dan zo een humppack 5 cellen voor mij mee kunnen nemen (ik moet wel even wachten op mijn salaris) en hulst..is hier in de buurt meschien zouden we een keer samen kunnen rijden.....een vriend van mij heeft nu ook een storm evo gekocht :) dus meschien zouden we eens met zen allen kunnen stormen :P

groeten jochem

ok. in Terneuzen moet toch wel een leuk terreintje met jumps te vinden zijn? de humppack komt eraan.... :wink:

in tenreuzen (achter verbrugge) licht een groot grasveld waar mijn vriend en ik al bezig zijn met vat verbouwingen :P
maar over dat hompje ..ik zit nu nog een beetje in geldgebrek dus meld maar als je een keertje langs roal gaat :)

mvg jochem :)

heeft er iemand een idee waarom de site van GS europe offline is?

is er een alternatieve gs site voor europa? eventueel Benelux?

alvast bedankt voor de reaktie

Steven

niet dat ik weet maar op de europa site is zeer maar dan ook echt ZEER weinig te vinden....meschien zijn ze daar verandering in aan het brengen :)

groeten jochem :)

De siteVan GS-Europe.com is deze week vernieuwd, en nog niet helemaal gevuld met info. Even geduld, ik heb begrepen dat ie snel weer geheel vernieuwd online is....

bestaat er een soort pasta voor tss de motor en de cooler te smeren, ik heb de indruk dat er soms wat vloeistof doorsijpelt (dichtingsring is nog steeds aanwezig en intact)

Steven

Blijkbaar niet, anders sijpelt er niets tussen, strakker, of anders gelijkmatiger aadraaien, zou dan moeten helpen, anders andere ring er tussen, en deze weg doen.

hoi allemaal

pas nog even gereden .. maar na een tijdje begon er op mijn boddy een bobbeltje te ontstaan door de hitte van mijn uitlaatbocht :( nu zit de verf van de boddy op mijn uitlaatbocht geplakt :P maar wat kan ik hier tegen doen ?? kan ik gewoon een stukje alluminium tape aan de binnenkant van mijn boddy plakken ?? om het weer te voorkomen.

groeten jochem :lol:

Sowieso is het wel handig om je hele bodie van binnen te beplakken, tenminste dat is mij eens als tip mee gegeven.

Ik zal het gat gewoon even wat groter maken, zodat je ook niet steeds hoeft te klote als je de bodie er op wil doen.
Dan is het alleen ff de antenne er door heen en er op klikken en klaar ipv dat je de uitlaat uit einde er eerst ook door heen moet doen..

Back