GS XUT Truggy

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
Spektrum DX 2.0 binnen en snel ingebouwd! :cool:
Mooi ding!

Brandstof genoeg hier , tijd te kort :hammer:

Ik kan je DX 2.0 nog ff ombouwen naar een 3.0 :)

Overigens brandstof ... had je met de inkoop aktie mee moeten doen er is net +- 400 liter besteld (1 gallon +- 3.8 liter voor 24 Euri Sidewinder 25%)

Groeten,
Jerome

Ik kan je DX 2.0 nog ff ombouwen naar een 3.0 :)

Overigens brandstof ... had je met de inkoop aktie mee moeten doen er is net +- 400 liter besteld (1 gallon +- 3.8 liter voor 24 Euri Sidewinder 25%)

Groeten,
Jerome
Dat weet ik.. ;) maar ik vind het niet nodig. 3 kanaal toch nutteloos in mijn truggy ;)
En de aankoop van mijn Baja SS is nog heeel ver weg...helaas

brandstof inkoopactie heb ik gemist... waar liep die actie? (inkoopacties.net en samenkopen.net stond ie niet...?)

Zullen we binnenkort nog ergens in Utrecht rijden?

Misschien wel leuk om mijn truggy te voorzien van verlichting. Heb de standaard stuurservo van mijn xut nog liggen. icm een omgebouwde zender mischien wel leuk projectje als ik mij verveel.

Laatst bewerkt:
Die aktie liep op Truggy.nl oa en op het forum van MVW. Inmiddels is deze gesloten en is er +- 400 liter besteld.

Het 3e kanaal heb je op zich ook niet direct nodig wel krijg je wat extra functies erbij zoals lap timer, Lineariteits instelling van stuur / gas, Mix functies en nog het eea.

Omgeving Utrecht rijden blijft lastig volgens mij tot op heden weinig leuke plekken gevonden. Ben paar keer bij Oudenoord wezen kijken maar zag je daar niet bezig. Ikzelf rij tegenwoordig vaak op banen door heel Nederland en de weekenden ben ik meestal niet thuis dus zal evt keer doordeweeks moeten. Geef maar een brul je hebt me nummer als het goed is.

Heerlijke dagje vandaag om te rijden :zon::zon:,

p1010852sb2.jpg

p1010851to9.jpg

p1010850sp9.jpg

p1010849mm3.jpg

p1010848mi2.jpg

p1010845gg7.jpg

p1010840zu8.jpg

p1010838dx7.jpg

p1010834dd2.jpg

MOD Edit: Laatste Foto verwijderd ivm forum layout verpesting (psygho (emil) )

gr, jochem

Laatst bewerkt door een moderator:
Nice! Bevalt je nieuwe OS V-Spec en JP pijp?

Leuk baantje ligt daar ook! Had ik maar zo iets in de provincie Utrecht!

Ik zie dat jij in de zijruit ook een gaatje hebt gemaakt... is dat voor de koeling of het gat voor de nitro fles?

Ik MOET binnenkort ook maar eens gaan rijden. Mijn XUT is zelfs vandaag op de kast blijven staan. :hammer:

Welke JP heb je, en ik weet nog steeds niet waarom er gezegd werd dat je de JP-1 alleen in een truggy moet gebruiken....
Maar in ieder geval mooie pics!

RJ

Zo inmiddels heb ik andere schoentjes erin,
alu van gs zelf..en het bevalt prima gister uitgebreid getest :)
Zometeen weer de spullen pakken en rijden.
Maar ik wilde nog graag een andere uitlaat erop
wat is een goede uitlaat voor de xut?

JP-1 is puur voor trekkracht, JP-3 is stiller en zuipt minder en is een 'middenklasser-21 motortjes'. JP-4 heeft meer power bovenin en onderdin dan de JP-3. Maar de Jp-4 heeft een minder middengebied. JP-2 zuipt en is top-end.

Bron:Emil

RJ

Ik rij nog met de standaard motor, maar ik zal eens
kijken voor de jp pijp..:p
Iemand misschien een link naar een onlineshop
die deze uitlaten verkoopt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back