nee dat kost veel ste veel tijd
die gene die met de eerder xut heeft gereden weet t wel
maar kort samengevat
de draagarmen zijn bevestigt met lose blokjes aan de chassis plaat en daar was de plaat heel dun
(gaatje dicht bij de rand) dus dat scheurde zo uit na een koprol
de meeste modellen hebben een toe in block die links en rechs van de draagam verbind. dus gaat er wat fout gaat t blokje of de draagarm stuk .
bij de gs kost dat je een chassis twv +-80e 3 in 4maand tijd dus niet leuk meer
ik heb veel problemen met de filter in de tank die er niet uit kon omdat ie vast in de tank zit
t materiaal zette uit door de brandstof dus kwam er geen benzine meer door
een week laten staan zonder benzine en ik kon weer een half uurtje rijden
moet je voorstellen motor loopt als een tierelier en na 2 tankjes moest ik m rijker zetten
omdat de weerstand in de filter steets groter werd dus armer.
na een half uur was er niks meer te stellen dus tank schoongemaakt nog niks beter.
maar weer schoongemaakt en weg gelegt een week later maar weer eens mee bezig
en ja hoor alles oke motor stond gigantis rijk maar oke even afstellen en klaar.
na 2 tankjen begon t verhaal weer van voren af.
en dan de stuur plaat die de voorwielen met elkaar verbindt ging steets krom
en assen breken dwars door t midden en en en
en dat noem ik nou kort samen gevat :?
maar die motor loopt lekker als ie zijn brandstof maar krijgt