GS XUT Truggy

  • Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
Je kan ook een Fioroni bodemplaat kopen (kost een 'klein' beetje meer)
 
Heb dit ook gehad met mijn storm, buig je plaat wat recht op het zicht, en vervang de standaart chassis braces door de pro braces (die van de cl-1 passen gewoon) deze maken het chassis veel stijver ! als je het dan nog krom rijdt zou je eens kunnne kijken naar zo een pro bedemplaat, maar schrik niet van de prijzen daarvan... 8O 8)

Ik, ga over een tijdje ook mijn xut bestellen (zonder electronica) of de pro team kit als die eens wil komen in Hong Kong ofzo :D

Zijn er nog mensen die hun bevindingen er over kunnen vertellen (voordelen/nadelen ?) ben altijd benieuwd :D foto's en filmpjes altijd welkom :wink:

Gr, Jochem
 
Ik heb het niet alleen over de pro team kit... messchien koop ik wel gewoon de pro versie (zonder electronica) en de motor daarvan gaat dan mijn buggy in (die staat nu ook motorloos :cry: )
 
Jochemicalie zei:
Thnx Mike ! :D , hoe bevalt de Xut jou tot nu toe ? voor/na-delen ?

pff kan niet wachten om er ook een te hebben :D
Na delen, hmmm nog niks op standaard stuur servo na die is nogal zwak.
Voordelen niet te slopen, 3 meter hoog vliegen zonder dingen te slopen en zo kan ik er nog wel wat noemen :wink:
 
Mijn plan is nu de Xut Pro 90% versie (zonder electronica) en de standaart motor op mijn buggy te zetten, dan de Xut een leuk motortje geven en goede elctronica... zodat ik messchien wat wedstrijdjes kan gaan meedoen :)
 
Zo,

De Xut Pro RTR is besteld vanuit HongKong (Thnx Alfa voor de hulp) :D :D 8) :lol: :P

Ben zeer benieuwd :) en laat het jullie weten als het zover is :wink:
 
Jochemicalie zei:
Zo,

De Xut Pro RTR is besteld vanuit HongKong (Thnx Alfa voor de hulp) :D :D 8) :lol: :P

Ben zeer benieuwd :) en laat het jullie weten als het zover is :wink:

Gaaf man, houd mij up to date en zeker foto's plaatsen he :wink:
 
@ Mike, Zal ik zeker doen ! :wink:

Dan nog even een vraagje,
Ik ga de Diffs en Shocks meteen vullen met olie, zodat ik ook weet wat er overal inzit... welke diktes raden jullie mij aan voor in de diffs en de shocks ?, ik rij zo een beetje op alles dus gewoon een basis setup :wink:

Thnx
Gr. Jochem (die geduldig zit te wachten)
 
Doe er je voordeel mee..

Op ebay staat een nieuwe GS Racing XUT Truggy Pro RTR voor 290.10 euro komt nog wel 65 euro bezorgkosten bij. Verkoper dinball, goede zaak niks mis mee.
 
Nou, mijn Xut is er !!! :D

Foto's
dsc01833or0.jpg

dsc01832np0.jpg

dsc01831dv6.jpg

dsc01830de7.jpg

dsc01829mk3.jpg

dsc01828mv1.jpg

dsc01836qx4.jpg

dsc01835vn2.jpg

dsc01834jz8.jpg


Reacties altijd welkom :wink:

Gr. Jochem
 
Deze avond de eerste tankjes leeggedraait op het circuit van het MRCZ (tot het weer begon te regenen)
Motortje startte vrijwel meteen, en bleef na een tijdje lekker draaien.motortje heeft nu 3 tankjes gedraaid en kan goed voelen dat er best wat pit in het motortje zit, nu hopen op wat beter weer zodat ik verder kan gaan met inlopen :? :lol:
 
Heb je ook nog een verhaaltje voor ons wat er nu precies prut was, en waarom?, want dit is wel erg makkelijk zeggen natuurlijk.....
 
nee dat kost veel ste veel tijd
die gene die met de eerder xut heeft gereden weet t wel
maar kort samengevat
de draagarmen zijn bevestigt met lose blokjes aan de chassis plaat en daar was de plaat heel dun
(gaatje dicht bij de rand) dus dat scheurde zo uit na een koprol
de meeste modellen hebben een toe in block die links en rechs van de draagam verbind. dus gaat er wat fout gaat t blokje of de draagarm stuk .
bij de gs kost dat je een chassis twv +-80e 3 in 4maand tijd dus niet leuk meer
ik heb veel problemen met de filter in de tank die er niet uit kon omdat ie vast in de tank zit
t materiaal zette uit door de brandstof dus kwam er geen benzine meer door
een week laten staan zonder benzine en ik kon weer een half uurtje rijden
moet je voorstellen motor loopt als een tierelier en na 2 tankjes moest ik m rijker zetten
omdat de weerstand in de filter steets groter werd dus armer.
na een half uur was er niks meer te stellen dus tank schoongemaakt nog niks beter.
maar weer schoongemaakt en weg gelegt een week later maar weer eens mee bezig
en ja hoor alles oke motor stond gigantis rijk maar oke even afstellen en klaar.
na 2 tankjen begon t verhaal weer van voren af.
en dan de stuur plaat die de voorwielen met elkaar verbindt ging steets krom
en assen breken dwars door t midden en en en :D

en dat noem ik nou kort samen gevat :? :D
maar die motor loopt lekker als ie zijn brandstof maar krijgt
 
Back
Top