zo , vandaag alletwee helis gevlogen .
de tails van beide zijn superstrak te noemen . ik heb hem op 37% bij de 611 en 40% bij de spartan . valt me wel op dat met beide gyros 1 en dezelfde gain voor alle toerentallen goed is . ik heb overegens wel een endpoint probleem als ik ook op normal mode zou willen vliegen , bij beide helis kan ik kiezen ; of ik doe aan bijde kanten ongeveer evenveel [zoals nu 109 r , 118 l'] , of , ik probeer die 8 grabden pitch te krijgen , en dan moeten de endpoints zover uit mekaar , dat er 1 ruim onder de 100 komt en de ander er ver boven . [paul , jy dan ?]
maargoed , luxeprobleem lijkt me , ik ben helemaal blij zo .
paul , wel vreemd dat jy dat hebt en ik niet , ik ben opgestegen met iets van 1300 tpm en hij was strak , en heb hem in idle 2 afgebeuld met iets van 1950tpm en geen spoortje van hunt gezien , 37 % voor alletwee goed dus .
mss heeft t er mee te maken dat ik een 8.6 overbrenging heb alsook een nieuwere en hoger gegearde staartaandrijving heb .
de tails van beide zijn superstrak te noemen . ik heb hem op 37% bij de 611 en 40% bij de spartan . valt me wel op dat met beide gyros 1 en dezelfde gain voor alle toerentallen goed is . ik heb overegens wel een endpoint probleem als ik ook op normal mode zou willen vliegen , bij beide helis kan ik kiezen ; of ik doe aan bijde kanten ongeveer evenveel [zoals nu 109 r , 118 l'] , of , ik probeer die 8 grabden pitch te krijgen , en dan moeten de endpoints zover uit mekaar , dat er 1 ruim onder de 100 komt en de ander er ver boven . [paul , jy dan ?]
maargoed , luxeprobleem lijkt me , ik ben helemaal blij zo .
paul , wel vreemd dat jy dat hebt en ik niet , ik ben opgestegen met iets van 1300 tpm en hij was strak , en heb hem in idle 2 afgebeuld met iets van 1950tpm en geen spoortje van hunt gezien , 37 % voor alletwee goed dus .
mss heeft t er mee te maken dat ik een 8.6 overbrenging heb alsook een nieuwere en hoger gegearde staartaandrijving heb .