Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bij de verkoper aankloppen heeft geen zin
Voor garantie moet je dat altijd en de winkelier mag dat niet weigeren tenzij er een andere procedure is afgesproken voor garantie.
Mooi verhaal maar ik vraag mij af als de verkoper uit ervaring praat. Ja, 10% moet voldoende zijn maar afterrun in de brandstof? Dan heet het toch geen afterrun meer? Overigens hoeft afterrun geen goede smeereigenschappen te hebben, als het maar de oxidatie tegen houdt.
Dan mag de motor niet boven de 100 graden uit komen, Kyosho motoren kunnen duidelijk veel heter worden.....
Duidelijk komt het niet bij hem op dat het mogelijk ook door een productiefout kan komen en hij gewoon als coulance de motor kan opsturen, dat is immers zijn taak. Sterker noghet is zijn plicht volgens de consumentenwet.
Maar eigenlijk zegt die dat je er niet mee moet rijden en in de vitrine moet zetten, dan haal je de maximale levensduur uit de motor.
Met 25% nitro en een goede afstelling (zoals ik altijd doe om een auto te verkopen) kan de motor 30 á 50 liter brandstof zonder problemen rijden.
Waarschijnlijk kan deze er maar van 1 kant in ........
Was in het verleden iig wel met Kyosho motoren.
Moet de drijfstang in de pin draaien of niet?
Of moet de pin in de zuiger draaien?
Ik had hem wel weer in elkaar gezet de drijfstang heb ik van binnen gevijld amders wasvhet onmogelijk. Maar hij werkt nu wel goed.