Höllander am Hang Tour 2013

Heeft niet echt geholpen Han :-).
Tot drie uur regen en toen we eindelijk hoog op de skipiste van gisteren stonden zaten we in de wolken ... Al met al geen meter vlogen,behalve Willem die nog wel een vluchtje aan durfde.
Maar voor de gezelligheid maakte het niet uit, het was erg leuk vandaag en we hebben veel gelachen :-)!
Alleen al voor de gezelligheid zou je mee kunnen gaan ;-).
Morgen ziet het weer er een stuk beter uit en we gaan nog een mooie plek verkennen waar het volgens de plaatselijke man van het pompstation uitstekend vliegen was . We zullen zien .. We gaan in ieder geval morgen tot ver in de middag vliegen.

Groeten Paul

Laatst bewerkt:
Zoooo ik ben thuis..... even alle indrukken verwerken.
auf der terugweg(ik lul nog duits) nog wat stau gehad maar dat mag de lol van vandaag niet verpesten.
We hebben op een hele leuke niet nader te benoemen helling gestaan zonder een zuggie wind of thermiek. Toch heel erg veel genoten en plezier gehad.
De rest van het verslag is voor de andere leden van het gezelschap
Alle deelnemers hartelijk beddankt voor deze fijne dagen en volgendjaar gaan we op herhaling.

Ook namens mij iedereen van dit fantastische team bedankt !
Het was super :-).
Volgend jaar zeker weer ..
Morgen zullen de foto's en video's wel komen .

Groeten,

Paul .

Goedemiddag Hellingvliegers,

Is het misschien een goed idee om na dit weekend contact te zoeken met deze duitse club.
Misschien kan je voor volgend jaar regelen dat je er wel vliegen mag.
Dan heb je alles kort bij elkaar.
Ik hoop dat het snel stop met regenen dan kunnen jullie vandaag
nog even aan de bak

Is geregeld Han . We hebben gisteren ons nummer achtergelaten en vanmiddag belden ze ons .
Volgende keer zijn we van harte welkom. :-)

Hallo Teamgenoten,

Ook namens mij ontzettend bedankt voor deze geweldige vliegervaring en uiteraard voor de gezellige moment die we met elkaar hebben gedeeld.
Ik zal nog zorgen dan onze groepsfoto zo gauw als het kan bij Paul en Frans komt.

(Ik spring er toch wel uit op de foto met mijn Easy Glider :)

Greetz. Albert.

Tour 2014

Als ik al deze verhalen lees en foto's zie ga ik volgend jaar zeker mee.
Als de datum bekend is zal ik gelijk vrije dagen inplannen.
Ik bewaar zeker een paar dagen want ik wil dit volgend jaar
meemaken :)

Ook vanaf mijn kant de complimenten aan een ieder voor dit zeer geslaagde uitje eigenlijk te veel om op te noemen vliegen,lekker eten,slap ouwehoeren en heel veel lachen :) :)
Mannen bedankt en volgend jaar weer,heb net de filmpjes bekeken en vooral die van de laatste helling zijn erg leuk geworden.
Nu nog zorgen dat ik ze ergens kan plaatsen(2gb) ?????

Groeten,
Egbert

Tja wat kan ik daar aan toevoegen, 4 dagen lang alleen maar lullen over balsa, EPP, secondelijm, servo's, FMT etc. etc., lekker eten, vliegen, wat wil je nog meer???? Alleen maar argumenten om nog een keer te gaan met Willem P en de mannen van Ikarus. Hopen dat we da ietsje meer wind hebben :)

Tja, de foto's en filmpjes horen eigenlijk wel bij dit geslaagde hellingvliegweekend. :)
Van Jako heb ik ze al gehad en ik zit eigenlijk te wachten op het materiaal van de anderen. Ik zou dan een selectie kunnen maken, een en ander aan elkaar plakken en het bereikbaar maken via onze website en YouTube.
Dus stuur gerust je bestanden naar mij toe. Ook de groepsfoto, die Albert heeft gemaakt wil ik heel graag hebben.
Bestanden tot 2 GB kun je via https://www.wetransfer.com naar mij toesturen en dat gaat altijd prima, best wel vlot en je kunt intussen andere dingen op je computer doen, want het wordt gewoon op de achtergrond verstuurd. :yes:

Zij die mij wat willen sturen kennen mijn e-mailadres, dus ik heb (op aanraden van Dirk Schipper) toch maar mijn eerder vermelde e-mailadres verwijderd.
Overigens heb ik gemerkt dat gmail alle spam keurig afvangt. Ik krijg de afgelopen jaren al 50 tot 100 spamberichten per dag en ook regelmatig post met virussen. Het wordt tot nog toe keurig afgevangen door gmail en mijn (betaalde) Kapersky anti-virusprogramma.
Maar desalniettemin: Bedankt Dirk voor je waarschuwing! :)

Kom nu maar op met jullie foto- en filmmateriaal!
Wel één maartje: ik kom er pas in de loop van volgende week aan toe... :(

Laatst bewerkt:
Hoewel het niet gebruikelijk is op het forum, hierbij één van mijn e-mailadressen:

Kom maar op met jullie materiaal!
Wel één maartje: ik kom er pas in de loop van volgende week aan toe... :(
Maak je mail adres asap. onherkenbaar.
Je zit zo met een bak vol spam ....
En dat houdt jaaaaaren aan !

Laatst bewerkt door een moderator:
Goede avond heren hellingvliegers,

mijn foto's en filmpjes ben ik nu naar jullie aan het versturen via ''WeTransfer''.
Frans zal het een dezer dagen wel plaatsen.

Groeten,

Paul.

Edit:

Ik zag dat Frans er pas volgende week aan toe komt. Vandaar dat ik mijn foto's nu al ga plaatsen.

Het appartement, die in het midden met de rode stenen,

Foto550-L8GYWZC8.jpg

Ietsje dichterbij,

Foto550-TKRD7IPT.jpg

Foto550-XOGCYRZF.jpg

Dit was het uitzicht vanuit het appartement, op zich niet spannend maar tussen de den en het huis zie je in de verte een dikke boom. Pal daarachter was ons ''huisveldje''.

Foto550-KVZH6JMW.jpg

Een blik binnen in het appartement en wat we aan het doen waren. zo te zien denk Jeroen zwaar na :-).

Foto-Y4XWW3SQ.jpg

Foto-LA4FNFEV.jpg

Foto-TJ8D7QPT.jpg

Foto-P84DR7XI.jpg

En deze zijn van onder in de kelder, het leek wel gemaakt voor onze toestellen..

Foto-W4RTERP4.jpg

Foto-RPFT64G6.jpg

En hier kwam Jeroen mee aan, perfect !

Foto-EULQ4OGJ.jpg

Foto550-MZKR67EK.jpg

Volgende foto's zijn van onze ''niet nader te benoemen'' locatie. Deze plek is zo bijzonder dat we hem alleen voor onszelf houden. Wil je hem zien dan zal je toch echt mee moeten de volgende keer...

Foto550-H6U6BIHG.jpg

Foto550-Z76NTMBQ.jpg

Onze vloot:

Foto550-IWYSGUKN.jpg

Foto550-Z74IK8CE.jpg

Foto550-AYIZP64F.jpg

Foto550-6REQ3YD7.jpg

Dit was het voor dit moment, er zullen er nog vele volgen hoop ik.

Groeten,

Paul.

Laatst bewerkt:
Hoi mannen ik laat even weten dat de vleugel van de Carrot en de neus van de Sundowner alweer gerepareerd zijn. Dit omdat ik ze as zondag nodig heb voor ons feestje hier in Oudenbosch, F5J.

Gebruikt: grijs einddop 40 mm van PVC afvoerleiding als motorschot, bespanzijde als bewapening, 2 componentenlijm, plamuur, schuurpapier axion spuitverf

Oorzaak crash........ bindplug in ontvanger laten zitten

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien domme vraag, maar zijn jullie daar nou aan het hellingvliegen, of gewoon op de motor omhoog? :confused:

Leuke foto's, ziet er inderdaad errug goed (en gezellig) uit! :p

die in het midden met de rode stenen,

Welke rode stenen? :confused:

;)

jan.

Back