Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de duimpjes Tim
Ook jij weer bedankt JaapBerghouten zitten er strak op. Wordt een prachtig model op deze manier.Vriendelijke groet, Jaap
Dankjewel Patrick, ik ga er haast van blozenMooi gedaan![]()
Dank RobEcht knap gedaan!
Gewoon met witte houtlijm, ik heb dit flesje met een naald ooit op een of andere beurs gekocht en het werkt fantastisch, je kunt het dan ook heel gedoseerd aanbrengen, een aanrader:Wat voor lijm gebruik je? Het verlijmen doe je ook op behandeld oppervlak. Hoe breng je de lijm aan? Geen vlekje te zien![]()
Ook jij bedankt EricGoed gedaan Koos! Netjes..
Bedankt voor de duimpjes Jaap
Dank je Peter, yep er word vanaf nu onder toezicht gebouwdAha de kapitein is er ook, het schip is dus klaar voor de afbouw aan de kade![]()
Helaas Jan dan zitten we in het warme zuiden, over drie weken gaan we acht weken naar Spanje dus dan is het wel heel ver rijden nietwaarKoos,
Ik heb even de lijst met inschrijvingen voor 30 sept nagekeken, maar daar sta jij nog niet bij. Amsterdam is vanuit Tilburg natuurlijk een eindje rijden, maar er zijn er die van verder weg komen. Dus wil ik je vragen te overwegen om dat model van je, inclusief je kapitein, aan ons te komen laten zien. Het is er mooi genoeg voor.
Weet je de link om in te schrijven? Dat is deze: https://nvm.wufoo.com/forms/expo-historische-houten-scheepmodelbouw-2023/
Tot ziens op 30 sept
Indien mogelijk dan zal ik er zeker bijzijn Jan, maar zodra het koperen ploertje onze aardkloot opwarmt komt het sleurhutje weer uit de stalling en trekken we erop uit zowel in het voor- als ook in het najaar dus je weet maar nooit waar we uithangenMogelijk organiseren we volgend jaar iets in het voorjaar. Dat komt jou dan dus wel wat beter uit.
Alweer een supersnelle reactie JaapZoals altijd mooie vorderingen.Jaap
Verder met de volgende twee marsen van de grootmast:
Uiteraard Peter, maar toch bedankt voor je oplettendheidKoos, ik weet dat ik wat aan de late kant ben, maar heb je de correctie bladen van de marsen er ook bij gebruikt?
Wederom bedankt voor je complimenten JaapWordt weer allemaal heel netjes. Zo ook de geschilderde man (Admiraal)Jaap