TIMBERWOLF
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hans, dit is in alle opzichten een vreemd bootje waar ik mij over veel handelingen verbaas dus ik snap jou opmerking best welIk denk even hardop he Koos. Zijn dit geen details waar bij je nu al onderdelen zwart schilder ( bijvoorbeeld dit galjoen)en je gebogen lat alvast in kleur er op maakt? Of zelfs in een later tijdstip aanbrengen.
Hetzelfde geld ook al voor je berghouten. Zou het gekund hebben de romp eerst te verven en dan pas je reeds geschilderde berghouten er op te maken. Dan heb je de zijkanten van je berghouten al zwart. Nu ga je alles afplakken vermoed ik?
Dat heb ik niet getest Jan, ik heb me precies aan de maatvoering in de BB gehouden.b je getest of de versieringen passen tussen je kromme latjes op de ste
Graag gedaan Koos, maak er wat moois van....Piet nogmaals bedankt![]()
Ik zal er deze keer mijn stinkende best voor doen Piet...Graag gedaan Koos, maak er wat moois van....
Dat klopt Herby, maar ik heb ze er even los in gelegd waarbij de ene nu nog op de versterking ligt en de andere tussen de versterkingen gezakt isbakboorddecoratie nog een beetje zakken, of moet de stuurboorddecoratie een beetje omhoog? Nu zitten ze een beetje verschillend,