TIMBERWOLF
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Tim
Was nog net niet klaar Henk, maar bedankt voor je complimentenHey Koos, missie koperplaatjes is afgesloten zie ik. Gefeliciteerd ziet er fantastisch uit .![]()
Gelukkig, kunnen we er weer van genietenHet gaat tijd worden dat ik verder ga met mijn Vic. De grote werf is klaar en ik kan nu weer volledig aan de slag.
Dank je Hans, maar voorlopig weinig houtwerk hoor, moet nog wat kanons maken, voorbereiden etc. Maar eerst de laatste plaatjes aangebracht aan de voorsteven:Hoppa Koos! Terug naar het houtwerk . Maar wel een mooi gezicht zo wat je allemaal geplakt hebt.
Aldoende leert men, en @pietsan heeft hier al best veel over geschreven, zie ook zijn tricks en trucs, dus dat moet goed gaan komen EduardMet touw vind ik het ook mooier.Voor mij valt voor wat betreft knopen en tuigen nog wel wat te leren. Moet mij daar nu ook echt in gaan verdiepen.
![]()
Welkom hier Arno, zie dat je redelijk nieuw bent op het forumBeetje afkijken. Heb dezelfde van Panart. Bijna 2e beplanking klaar en dan ook aan t lijmen met het koper.
Deze komen in de kuil Hans, en worden niet volledig getuigd, alleen de broeking en de takel.Dat is dan weer makkelijk Koos met het verven.
Het is altijd een aardig klusje voor dit volledig is getuigd.
ik denk erover na. Gaat alleen ten koste van de NBT. (netto bouwtijd) Wellicht de volgende. Heb nog een paar dingetjes liggen waaronder HMS Prince van Amati. Die is wellicht wel leuk voor op het forum. verder ook nog een Bounty in de wachtrij.Welkom hier Arno, zie dat je redelijk nieuw bent op het forumenne een fotootje af en toe mag best hoor, daar zijn we gek op.
Gr Koos
Dat zou wel heel dom zijn van mij JanIk kan het niet heel goed zien maar ik heb de indruk dat je bodem verkeerd om zit.
Als het goed is zit de smalle kant van de bodem bij de hoge kant van de wangen. De brede achterkant van het kanon zit achterop de brede lage kant van het rolpaard.
Zitten ze goed?
Ik las in map 3 (welk deel weet ik niet) dat de romp pas in de droogdokken ging oxideren. In zee werd het koper gladgeschuurd. Boots je een varende Victory na is het dus het meest realistisch om het glimmend rood koper te houdenlaat je het koper au naturel? Beetje patina door de jaren is misschien wel mooi...
Ik vrees met je mee Piet...…Koos ik vrees dat Jan gelijk heeft zo te zien![]()
Het is niet dom hoor Koos, zulke dingen krijg je als je wat ouder word....Ik vrees met je mee Piet...…![]()
Wrijf het er maar lekker in PietHet is niet dom hoor Koos, zulke dingen krijg je als je wat ouder word....![]()
Das verrekte vervelend Hans, zes luchtalarmen is nog bijna zeven maanden werken...Phoe Koos. Dat is vervelend.![]()