Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We kijken morgen weer
dan gaan we morgen toch gewoon opnieuw langs komen, tot morge![]()
Welterusten hee en slaap ze want hij word gaaf
Potverdulleme het lijkt onderhand wel een hel fanclub zo....Koos jij maak ons benieuwd. Weer eens schitterende werk wat jij hier laat ziet!![]()
Volgens mij gaat het goed hoor Jan, heb er even een foto uit de handleiding bij genomen:Kijk er voor de zekerheid even naar.
Ik geloof dat je het redelijk goed ziet Koos, maar Jan heeft toch wel een puntje denk ik want dat stuk hoort inderdaad helemaal vlak te zijn. De licht verticale bolling zit niet op de Victory, wel in het horizontale vlak.Ik zie weinig verschil of zie ik het verkeerd????
Misschien vertekent de foto een beetje.Koos,
Op deze foto zie je goed dat de strook waat de naam op staat weliswaar gebogen is maar wel vlak.
Bij jou lijkt me het wat ronder. Let er op als je de naam erop gaat plaatsen.
Ja, Hans, steek het maar weer op de fotograafMisschien vertekent de foto een beetje.
Koos,
Op deze foto zie je goed dat de strook waat de naam op staat weliswaar gebogen is maar wel vlak.
Bij jou lijkt me het wat ronder. Let er op als je de naam erop gaat plaatsen. En je moet nog nog twee gele lijsten plaatsen tzt.
![]()
Met de schuurblok de spiegel nog eens flink onderhanden genomen:Ik geloof dat je het redelijk goed ziet Koos, maar Jan heeft toch wel een puntje denk ik want dat stuk hoort inderdaad helemaal vlak te zijn. De licht verticale bolling zit niet op de Victory, wel in het horizontale vlak.
Ik heb nog eens naar de plaatjes van mijn eigen Victory gekeken en bij mij is het een stuk vlakker, eigenlijk helemaal vlak net als bovenstaande foto van Jan. Maar ik zou me er verder niet druk om maken, subtiele verschillen kom je op/aan alle modellen tegen
ps, met een beetje schuurwerk is dat trouwens nog goed bij te werken.
Dank je PeterDit zijn weer schitterende knutselwerkjes die je hier laat zien Koos, op naar de laatste marsen.![]()
Een beetje van de foto en een beetje van mij maar het komt allemaal weer goed *Hans*Misschien vertekent de foto een beetje.
Het gaat wel lekker, Koos!
Tja er moet toch iemand de schuld krijgen....Ja, Hans, steek het maar weer op de fotograaf![]()
De gang zit er goed in!
Bedankt voor de complimenten Mees en PeterHoi Koos,
Ik moest weer aardig wat bij lezen. Maarja, zelf druk druk met de laatste loodjes. Je maakt mooie vooruitgang.
Gr. Peter
Dat is nou het mooie van de schuld.Tja er moet toch iemand de schuld krijgen....
Dank je Peter, het is de derde dus aldoende leert men heey..En die mars ziet er weer picobello uit Koos, mooi.
Wat voor lijm heb je gebruikt voor de folie?