Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat had ik zelf gelukkig al op tijd gezien Piet, bedanktGoed begin Koos, pas wel op dat je niet te ver door gaat op deze manier, want anders heb je kans dat je bij boeg en achtersteven niet goed uit komt.
Dank je HerbyNetjes
Dank je wel Peter....Mooi hoor.![]()
Hans, je kunt ze zowel knippen als snijden, ach de snelheid valt wel mee hoor, vandaag zo’n 10 uur bezig geweest endan kun je heel wat doenIk heb natuurlijk totaal geen ervaring met het bekoperen. Knip je dit, of is dit ook eventueel te snijden? Ik ben ietsie kritischer dan voorgaande sprekersje bent snel, heel snel. Maar kan je de de lijn van boven nog ietsie strakker maken of houden? En voor het plakken elk plaatje meer in vorm brengen of knippen, snijden of vijlen? De tweede en derde van boven vraagt dan om meer aandacht?
![]()
Dank je Piet, die waterlijn heb ik nog wel aan gedacht maar aan de voor en achterkant zitten best scherpe buigingen dus vandaar.Dat gaat lekker Koos, volgens mij is t, ie toch nog voor de kerst klaar
En voor een strakke waterlijn, is dit eigenlijk wat we bij mij thuis besproken hebben (foto hieronder), de 1e rijen gelijk met de waterlijn plakken, maar ik denk wel dat zoals jij het nu doet het er ook wel gelikt uit gaat zien
Bekijk bijlage 404107
Ik snap het Koos, het is ook geen kritiek hoor, wat de waterlijn betreft. Het is wel zo dat wanneer je de waterlijn goed hebt uitgetekend, dan maken de rondingen bij boeg en steven niets uit en kun je de lijn altijd volgen met de 1e rij plaatjes, al naar gelang het model kun je er dan nog één of twee rijen onder plakken. Maar zoals ik al liet weten, ga lekker door op je eigen manier, want ik zie het helemaal goed komenDank je Piet, die waterlijn heb ik nog wel aan gedacht maar aan de voor en achterkant zitten best scherpe buigingen dus vandaar.
Maar ik zal er morgen nog eens naar kijken. Wie weet.
Enne met de kerst is hij echt nog niet klaar hoor![]()
Met een of andere nagellak remover Herby, op basis van aceton, en idd voor de lijmvlekken.Waarmee heb je de plaatjes gepoetst? Daar ben ik wel benieuwd naar. Is mijn veronderstelling juist dat poetsen nodig was om lijmresten te verwijderen?