Tadango zei:
Een Hacker 08 Regelaar werkt stukken beter dan die castle dingetjes.
O ja? Vind jij dat? Op welk vlak dan? Ooit al een castle creations regelaar geprobeerd? Ik denk dat je een uitspraak doet over iets dat je niet getest hebt :roll: . Ik heb zelf de phoenix 10 en 80 , en een vliegmaat heeft een hacker 08
Ik vind castle creations beter en wel hierom;
-Kan tot 16 (20) cellen (zonder bec). Als je dit bij een hacker wil moet je naar een opto-regelaar = veel duurder en geen bec bij lager aantal cellen.
-De laagste gasstand is lager bij CC dan bij Hacker, hierdoor kan je bij grotere modellen taxiën. Bij hacker gaat dit bij modellen met veel trekkracht (3D) moeilijker, de motor valt voortduren uit en moet heropgestart worden.
-Het viel op dat de castle creations minder problemen had bij het opstarten van cdr's met zwakke magneten. CC start altijd even vlot als een gewone borstelmotor.
-Bij hacker moet je veel meer de timingstand verzetten als je aan her experimenteren bent met meerpoligen. Verkeerde timing= motor draait niet, bij CC is dit wel zo.
-CC is wat lichter en liegt niet over het gewicht. Op een ander forum heb ik gelezen dat een hacker 04 even veel weegt als een CC phoenix 10, inclusief de draadjes.
Ik weet wel niet hoe het met her rendement zit, dit kan wel verschillen, maar heb ik niet getest.
Graag had ik geweten wat jij beter vind aan Hacker,
Niels :wink:
(dit maar even om ev. verkeerde info of onterechte "slechtverklaringen" te vermijden :wink: )