Waar de manuel ecu's ook heel gevoelig voor zijn , is veel olie naar de lagers.
De pomp draait een aantal toeren /min, op idle,en als je gasgeeft , en je geeft veel olie naar de lagers dan duurt het even voordat de ecu het gewenste voltage geregeld heeft.
Ik heb namelijk een keer met een 54motor een proef gedaan , en de motor op aparte smering laten lopen .
De ecu reageerde veel sneller op de zender .
Toen ik het weer ombouwde ,was ie echt traag .
Ik weet ook dat de autostarts ecu's veel sneller zijn , en die kun je ook manuel gebruiken.
De nieuwe in het aluminium huis zijn echt snel.
Je kan merken dat ze daar het delay al een heel eind uit hebben gehaald.
Helaas is bij mij de ecu gesneuveld , en omdat ie niet van mij is , geef ik hem mooi terug ,en kan die zelf uitzoeken wat er mee is.
Het is een prototype met kero start , maar ik vind dat ie veel sneller reageerd.
mvg,
Martin.
De pomp draait een aantal toeren /min, op idle,en als je gasgeeft , en je geeft veel olie naar de lagers dan duurt het even voordat de ecu het gewenste voltage geregeld heeft.
Ik heb namelijk een keer met een 54motor een proef gedaan , en de motor op aparte smering laten lopen .
De ecu reageerde veel sneller op de zender .
Toen ik het weer ombouwde ,was ie echt traag .
Ik weet ook dat de autostarts ecu's veel sneller zijn , en die kun je ook manuel gebruiken.
De nieuwe in het aluminium huis zijn echt snel.
Je kan merken dat ze daar het delay al een heel eind uit hebben gehaald.
Helaas is bij mij de ecu gesneuveld , en omdat ie niet van mij is , geef ik hem mooi terug ,en kan die zelf uitzoeken wat er mee is.
Het is een prototype met kero start , maar ik vind dat ie veel sneller reageerd.
mvg,
Martin.