hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joost heeft zich aangemeld op het XtremeRcboats forum om het daar nogmaals te proberen, dus iedereen popcorn mee en daar meelezen.( sorry Joost je vraagt er gewoon om)
Na de gehele tekst van Roel te hebben gelezen zou ik hier even geen topic meer opstarten met een nieuw project als ik jou was om de rust en vrede te bewaren.

btw een rigger van 120cm willen laten varen op een motortje dat thuis hoort in een gecko van nog 40cm is onbegonnen werk en totaal niet meer serieus te nemen.

Op marktplaats staan nog 2 riggers te koop (leeg) , scheelt je een hoop bouw ellende Marktplaats.nl > Speedboot, Outrigger, Hydro. - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw en Speelgoed | Radiografisch

waar vraag ik om
heb je mij horen vragen focused zet dit alsjeblieft op het mbf ?
NEE
dus ga niet lullen dan

hallo

@barry

jij hebt watte gedaan ??????????????
hem laten aanmelden op die twee forum's

whoaaaaaaaaaaa den ivo gaat kontent zijn manneken hahahaha
om van de rest nog maar nie te spreken hahahaha
ik wil het mee maken ik ga inloggen om die onzin te gaan lezen want dit is beter als een soap op tv alle de pfhafs daar gelaten dan he

ze zullen je bedanken de volgende keer aan het water LOL pak maar een paar handoeken mee whoaaaaaa

groetjes raf

en ik denk dat nu de tijd is aangebroken om dit topic dicht te zetten, dit zal niet meer leiden tot enige nuttige zaken.

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back