Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt mij eng in de oren! Lijkt alsof er een fase niet lekker mee komt met de andere 2! Ik zou het iig zeker niet proberen. Spul moet vanaf beginne goed meekomen! De regelaars wel gecalibreerd ?
En zeker weten dat de regelaar en motor combi werkt ?, sommige simonk regelaars en bepaalde motoren werken niet lekker samen..
Ik heb de connectoren inmiddels ook binnen en ga ze morgen monteren! Waar ik wel tegenop zie is om te gaan boren in de buizen om de connectoren vast te zetten in de buis. het is wel een heel mooi systeem en handig in het vervoer.
Het waren toevallig beide nieuwe regelaars die ik geprobeerd had, net even gecalibreerd en het draaien in de verkeerde richting is weg!![]()
Nu is het alleen nog de hoge toon op 50% gas, is dit normaal bij die laag toerige motoren? heb ze nog nooit gehad:
b881Axmni6Y[/media] 48-22 490kv engine sound - YouTube
wat kan ik allemaal nog proberen zonder al te veel gedoe? het ratelen is weg en verkeerd draaien ook. alleen nog met half gas een beetje gejank zoals op filmpje
Yikes... 17% is wel laag! Dat komt de levensduur van je accu's niet te goede. Ik zou andere props gaan nemen en een meter er tussen zetten. Meten is weten en zo het optimale rendement bepalen.