N
niels polfliet
Guest
DidierS zei:Mss zitten hier wel Belgen die me eventueel positieve ervaringen kunnen delen? Laat ons zeggen vanaf de Kust tot aan Gent of zoiets ongeveer?
Hier nog een helivliegende belg. Bevind me in de cirkel gent-kust :wink:
Mij ervaringen;
-Als je bij een club gaat, koop dan iets als een logo of eventueel nog iets groter (converteer en .30er). In quasi alle belgische clubs die ik ken is het groot groter grootst :| , dus met iets kleins zou ik zeker niet op en club toekomen. :wink: Daar beginnen ze niet aan, om je helivliegen met zoiets te leren. (behalve als het symphatieke mensen zijn :wink: ).
-Wil je het jezelf leren, koop dan een corona. Even of zelfs crashbestendiger dan micro's, maar niet zo'n ukkie die geen wind kan verdragen of onstabiel is. Prijs is een nadeel, maar de corona vliegt perfect met wel erg low-end componenten, wat de prijs weer aanzienlijk drukt. Als je de corona onder de knie hebt kan je alles vliegen wat je wil.
-koop je klein materiaal op het internet, bespaard je veel €€€€'s
nog een tip, informeer jezelf uit objective bronnen zoals op het internet, Een winkelier is per definitie voor mij bevooroordeeld... 8O :wink:
ps, ik heb een corona en een hoop micro's, dus spreek ik me niet uit over de vliegkwaliteit logo-achtige dingen. Deze vliegen natuurlijk veel beter :wink: , maar de hogere crashkosten vertragen het leerproces.
Niels