D
DidierS
Guest
En dan afvragen waarom we grappen over jullie maken?winkje zei:....en dan ben je een aardige belg die een simpele vraag op een nederlands forum stelt...... bevestigen we al gelijk de levende vooroordelen die op nederlanders van toepassing zijn..... de goedkoopste prijs.... beetje luidruchtig... etc etc :lol:

Help :?winkje zei:Biertje op de volgende meeting terwijl Didier zijn kunsten vertoont?
Bedankt, toegegeven, dit draadje begint alleszinds al goed :wink:winkje zei:Ik wens je alvast veel lol in je nieuwe hobby!
500EUR is een smak geld... Al hoef je om te starten niet direct lipo's te nemen, heb ik de voeding al liggen en (vooral): hoef ik me geen zorgen te maken over de werking van een motor (heeft me nog nooit geinteresseerd overigensSatoer zei:Voor 500? heb je toch heel wat galons brandstof denk ik zo.
Zo objectiever en eerlijker kan denk ik niet aangezien ik zelf alleen maar elektra vlieger ben. Want elektra heeft in mijn ogen ook veel voordelen tov brandstof. Maar daar gaat de discussie hier helemaal niet over. Didier de topicstarter is al lang overtuigd van de voordelen van elektra.

Ja, het is en blijft dus elektromotor! Ondanks de vraag of het ooit mogelijk is om de meerkost in aankoop terug te winnen is door de lagere brandstofkost.
Het enige twijfelpunt is de 30 minuten vliegtijd van een Raptor, maar wanneer ik wat kan vliegen, koop ik dan wel lippo's (als die wat zakken in prijs).
Ow, ik heb er totaal geen probleem mee dat deze thread een heel eind afwijkt van de originele vraag. Het lijkt me niet onoverzichtelijk gewoon een discussie die verschuift van onderwerp en door die verschuiving heb ik de laatste week waanzinnig veel bijgeleerd! Doen jullie dus maar rustig verder hoor! :wink: