Ondanks een paar dagen radiostilte van mijn kant op dit draadje, heb ik zeker niet stilgezeten 8): alles wat ik hier geleerd heb, heb ik gebruikt om op te zoeken op de andere fora waar ik van hieruit verwezen werd om dan in de omgekeerde richting opnieuw hier te komen zoeken, enzovoort, ... ach, je kent het wel
Volgens mij wordt het ondertussen zo stilaan tijd om alles eens netjes op een rijtje te zetten zodat ik daarna tot de aankoop kan overgaan. Toegegeven, het loopt sneller dan verwacht eigenlijk, waarvoor mijn dank :wink:.
Ik heb een kleine site in elkaar gestoken zodat alles wat gecentraliseerd blijft. Ow, voor je gaat kijken, tis maar de eerste twee kolommen ervan die werken, de rest is voor later eens. In
het materiaalgedeelte heb ik een lijst gemaakt van alle
mogelijke aankopen, eventueel vergezeld van een korte uitleg schuin gedrukt. Eronder vind je dan per winkel de prijs terug.
Het valt wss direct op dat er geen overzeese import te bespeuren valt? Ik heb even nagevraagd in hoeverre
het verhaal van Niels echt een probleem blijkt te zijn voor de Belgen en dat schijnt dus zeker niet te onderschatten :cry:. Eigenlijk zou ik het dan ook het liefst vermijden (of liever nog: het tegendeel horen van Belgen op dit forum).
Het tweede dat opvalt, is dat er verschillende servo's in de lijst staan en bijvoorbeeld ook verschillende laders. Dat is gewoon omdat ik nog geen keuze gemaakt heb... komt dus nog!
Bij de keuze van de winkels, kies ik in de eerste plaats voor de goedkoopste, maar ik wil gerust iets meer geven als het een Nederlandse winkel is en zelfs nog iets meer als het een Belgische winkel is.
Iets meer moet natuurlijk wel binnen de grenzen blijven, maar dat was wss wel al duidelijk.
Wat me echter vreemd overkomt, is dat ik eigenlijk niet zo heel veel goedkoper uitkom dan eheli zijn complete set :?, maar voor de duidelijkheid: niet alle onderdelen zijn gelijk... als blijkt dat ik voor hetzelfde geld beter materiaal verkregen heb (was mijn bedoeling), dan is er nog geen reden tot paniek :wink:.
Voor de rest: ik heb geprobeerd zoveel mogelijk rekening te houden met jullie adviezen (zowel PM als openbaar), hopelijk klopt gans mijn verhaal/lijstje dan ook een beetje

. Gewoon nog even zien uit te vissen hoe ik de prijs nu wat kan drukken, want daar kom ik dus nog niet uit :cry:. Hopelijk zie ik gewoon iets over het hoofd...