Heli Problemen

Hallo bedankt voor jullie duidelijke uitleg.
Het gaat om de kop die op de innershaft zit die volgens mijn gewoon vast hoorde te zitten. maar deze zat los.. daar hebben we beetje lijm tussen gedaan en hij vliegt nu weer.
De heli is vrij stabiel nu alleen draait nog heeel licht om zijn as rechtsom maar de trim op de 4-1 staat eigenlijk al maximaal.

nu hopen dat hij weer wat langer heel blijft zodat ik weer wat meer ermee kan vliegen en dan toch maar is nadenken of ik de sim ga halen met het ook om of een betere (grotere) heli te kopen. of miss toch weer keer me honeybee king 2 repareren of met andere goedkopere grote heli gaan vliegen honeybee king 3 ofzo aangezien ik best schrok van de bedragen wat een reparatie bij een align gaat kosten.

groetjes Nick

Hallo bedankt voor jullie duidelijke uitleg.
Het gaat om de kop die op de innershaft zit die volgens mijn gewoon vast hoorde te zitten. maar deze zat los.. daar hebben we beetje lijm tussen gedaan en hij vliegt nu weer.
De heli is vrij stabiel nu alleen draait nog heeel licht om zijn as rechtsom maar de trim op de 4-1 staat eigenlijk al maximaal.
groetjes Nick

Hmm, vreemd, nog nooit meegemaakt dat de kop los is gekomen van de binnenas.

Hier kun je lezen hoe je de trim (proportional) bij kunt stellen.

gyro-lama-v3-afstellen-4

Laatst bewerkt door een moderator:
ja ik vond het ook appart maar hij trok hem er zo vanaf..
Maar heb gelijk maar de shaft vervangen ben niet zo van de lijm.
Jaa het afstellen op zich weet ik wel maar de potentie staat al helemaal op - en moet eigenlijk nog een klein stapje verder aangezien hij nog steeds heel licht om zijn as draait.. en de afstand bedienig ook al op ze max staat.

maar geen idee hoe je dat nog meer kan voorkomen.

groetjes Nick

Back