HeliExpert 50E PRO

Heel gaaf Anko. We zijn met zijn alle erg benieuwd.
Hopelijk film je er heel veel van. Kan je misschien later er een mooie complicatie van maken. En ons mooi op de hoogte houden. ;)

Heb hier een filmpje gevonden waarbij de rotorkop vd HEX50E getest wordt op de Trex 550E:

Laatst bewerkt door een moderator:
Oude snijbedrijf werd niks. konden me pas in de 2e week van januari een prijsopgaaf bieden..
Dus, heb wat bedrijven gemaild, en Leusink Watersnijden uit Groningen wil het project wel overpakken:) tekeningen gestuurd, en er wordt in de eerste week van Januari geleverd:D

Ik, ben alleen benieuwd of de tekeningen kloppen en of alles ook past:D

Mooie techniek,ik zal eens gaan spioneren bij Leusink zit bij mij vlak in de buurt.

Nee hoor het is een TOP secret project waar iedereen benieuwd naar is

s6 met je project,in iedergeval de kop vliegt al goed volgens mij

Greetz,

Jeroen

Het begint nu echt te komen! Onderdelen die ik moest draaien zijn gedraaid, OA de bellcrank houders, een custom hoofdas lockring, en een Mikado one way hub+gear adapter...;)

Leusink gebeld, morgen plaat opsturen, dus week 2 zijn mn onderdelen hier:D dan bouwen, en aanpassen:D
onderdelenhex50.jpg

(let niet op de krassen op het rechtse onderdeel, is optisch bedrog) die 2 dingetjes zijn overigens gedraait uit 2 canopy mounts..... (bij gebrek aan alu moet t maar even:))

Goed, onderdelen zijn euhrm, dinsdag opgestuurd.. echter nog steeds niks binnen.. ging per koerier dus ik heb ook geen flauw idee waar t is of wanneer t komt.. ik hoop dus morgen... tis onderhand wel eens tijd om wat te gaan vliegen:rolleyes:

Nou ook nog wat beter weer. ;) koerier is wel lang onderweg.
Als wij via ons werk een koerier sturen. Is het er dezelfde dag.
Hopelijk komt het vandaag aan. En kan je test vliegen.
We zijn nog steeds zeer nieuwsgierig. ;)

Goed, onderdelen zijn euhrm, dinsdag opgestuurd.. echter nog steeds niks binnen.. ging per koerier dus ik heb ook geen flauw idee waar t is of wanneer t komt.. ik hoop dus morgen... tis onderhand wel eens tijd om wat te gaan vliegen:rolleyes:

Al wat vernomen van de koerier?

Onderdelen waren opnieuw gesneden na het kwijtraken van de eerste zending.. 2e zending echter ook niks van vernomen, wss hebben ze gewoon opgestuurd naar verkeerde adres(adres wat ik gemaild had is correct). wacht dus al 5 weken op 2 simpele frameplaatjes..:rolleyes: als er nog andere mensen iemand/iets weten waar ik het kan laten maken...... heb t een beeeeetje gehad met dat knullige bedrijf.

ben allang blij dat t glasvezel was.. had ze echt verrot gescholden als ze het hadden gedaan met een 100€ carbon plaat:rolleyes:

hee anko
meschien kan ik je wel helpen voor je frame delen
kijk maar eens op microhelis.de
die kan je alles op maat maken als je het verzonden wildt hebben stuur ik je het op want bedrijf licht in duitland aachen dan heb je alleen nl verzendkosten

m.v.g gido

Yup.. afhankelijk hoe snel ik de onderdelen kan laten maken...:(

ben wel bezig geweest met de kop, geheel iets strakker gemaakt voor minder speling, moet zeggen, vliegt wel beter.

Ik vrijdag prijs opgevraagd voor water snijden en gaan volgende week voor mij snijden

Back