Camara op je hoofd. Maar ik heb geduld hoor. Ik zie het hier vanzelf verschijnen. Zorg maar eerst dat ie goed is. Dat is veel belangrijker. Succes met de remaiden
En? Heb je vandaag de remaiden kunnen doen?? weer was niet geweldig, dus verwacht het niet. Morgen misschien??
Zo, 1 hex 50 minder.... deed een te lage punchout vanuit een tictoc, staart prikte inde grond, TT stripte, gelijk TH hold erop, schade valt mee maar hij klapte wel loeihard op zn neus... Frame is iig nog heel, dus da's goed!
Dat frame nog heel is, dat is inderdaad goed. Maar hoe ging ie verder op de crash na dan? En de verdere schade? Viel die ook mee?
Heb nog wat bouwfoto's, heb m inmiddels een week klaar nu, en hij vliegt echt SUPER. gewicht met een 1320gr pack is 3.85 kilo, niet echt zwaar voor een 600,(niet superlicht) en ik haal gemakkelijk 5 minuten vliegtijd met hard 3d en zit dan op 25% in de packs. met lagere toeren haal ik een kwartier! (ook 3d werk, alleen langzamer) en dat is eigenlijk wat ik wilde bereiken met 3300 packs van 1050 gr haal je evengoed 4 minuten 3d vliegtijd, en dan is de heli maar 3.7 kilo! Met nog lichtere packs(2600, 2650) haal je minder vliegtijd, 3 minuten 3d of iets in de range van 6 minuten sportvliegen, maar dan isdie nog maar 3.55, heb daarmee gevlogen, en dat voelt echt, enorm licht vergeleken met de 3800's. Ik vind de 3800's het beste vliegen. lange vliegtijd, en totaal niet merkbaar in traagheid vd heli! er komt hierna nog n versie,2.1 die heeft wat meer aandacht aan de gaten voor Twraps voor de bekabeling, en ook plek voor andere regelaars icm een fusuno kap.. dat past nu net niet(kap wordt te hard naar buiten geduwt). omdat te bereiken komen de servos schuin te liggen, en iets lager. framesets zullen met een maandje (of 2) tekoop zijn voor de geintresseerden voor die mensen, -> stuur een PB of mail.
Klopt, die het onderste deel van de neus heb ik deels van de 7HV overgenomen, maar wordt nog wat veranderd..(vanwege die regelaarplek)
Nieuw, V2.1! Wat is er bijgekomen: Meer ruimte voor regelaars/becs voorop(jive staat recht getekend, ik zet m op zn kant), Fusuno T550 kappen passen nu ook. Beter CG te krijgen met lichtere packs. Frame is weer 13gr per zijde lichter. Nieuwe bellcranks voor gebruik met Beastx/3g/andere schijtsystemen. Meer ruimte voor Vbar/ontvanger. betere koeling motor+esc(zitten minder ingebouwd). Nu ook ruimte voor Pyro 700's(of een 4525 dus.... iemand nog 1 over toevallig? 046 ) Hogere servos kunnen gebruikt worden(Futaba, MKS, Outrage, etc) iets handigere plaating van de gaten voor de straps, voor gebruik met 2 losse 6s packs ipv een stick. Nadeel: voorkant lijkt mij teveel op een 7HV.
En hij is stuk. en goed ook nu :cry: Headblock brak in 2 delen INFLIGHT... een mooie stuiter en een spray van onderdelen en stukken aarde was het resultaat... :sh: Ik heb echt van mn leven, nog nooit zo harde crash gezien.(het gebeurde na t recht stuk naar beneden......) Maar uiteraard, Frame nog in perfect staat, ondanks dat de boutjes waar de skids mee vast zaten compleet verbogen waren Ding stuiterde na dat t gebeurde een paar keer, is n keer over de kop gerold. schade lijkt mee te vallen maar wel zijn ALLE gears gestript. Kop met blades(waarvan 1 stuk, ander finaal aan stront, gat erdoorheen!) en een stuk aarde van ong 2kg lagen een meter of 10 verder..
Ziet en netjes uit na zo'n crash,als je zo'n stijf frame heb gebouwd moet er inderdaad wel iets anders kapot gaan S6 met herstel en houden V3 in de gaten met je project Hex Greetz, jeroen
Dan ben ik wel nieuwsgierig als je hem heeft gestript wat er nog meer uit komt. Komt het trouwens vaker voor. Dat zo een headblock breekt in de vlucht. Anders align eens een mail sturen.
Ik heb t in 2 jaar tijd nog nooit tegengekomen bij iemand. Maar kan best dat ie gewoon metaalmoeheid heeft. heb al aardig wat crashes gemaakt. met of zonder kromme headblocks als gevolg.